Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hun hinter noe voldsomt om denne kvalmen sin, en overraskelse som kommer snart, etc..Det virker jo ganske tydelig hva det er, da. Men jeg trodde hun ikke kunne få flere, for det har hun skrevet før. Jeg leser bloggen fast, men hva er det hun driver med? Hun skifter planer og retning hele tida, følger ikke opp det hun lover og skylder på alt og alle. Tror jeg gir opp bloggen, for det er så mye drama med henne. Flere som føler at bloggen har endra seg veldig? Anonymous poster hash: f38be...42c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Hun hinter noe voldsomt om denne kvalmen sin, en overraskelse som kommer snart, etc..Det virker jo ganske tydelig hva det er, da. Men jeg trodde hun ikke kunne få flere, for det har hun skrevet før. Jeg leser bloggen fast, men hva er det hun driver med? Hun skifter planer og retning hele tida, følger ikke opp det hun lover og skylder på alt og alle. Tror jeg gir opp bloggen, for det er så mye drama med henne. Flere som føler at bloggen har endra seg veldig? Anonymous poster hash: f38be...42c Har det vært flere innlegg om kvalme? Hun har ikke bare omgangssyke, da? Anonymous poster hash: a749f...fc9
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Ett innlegg om at hun har omgangssyken og du koker det ned til at hun er gravid? Du burde få deg en hobby. Anonymous poster hash: 2738b...cb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Hun har bare lest tråden på kvinneguiden og spiller på spekulasjonene for å trekke lesere. Vedder en tier på at hun ikke er gravid. Dessuten, skrev ikke hun et tåredryppende innlegg for en tid tilbake om at hun ikke kunne få flere barn! Vel, vel, tiden vil vise. Anonymous poster hash: 6898a...21a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Det er jo hun selv som er HI og skriver her inne for å fiske etter lesere skjønner dere vel! Skjer med jevne mellomrom... Anonymous poster hash: 70894...5cd
Gjest Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Vet hun har fått endel spm ÏG ang graviditet, Hans o.l og skal vistnok svare på dette etterhvert
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Hun har hinta VELDIG på både snap, instagram og i bloggen. Hun skrev jo selv i kommentarfeltet at folk spekulerer på om hun er gravid, så hun vil jo tydeligvis ha oppmerksomhet rundt det. Hun skrev jo senest denne uka (i innlegget med spørsmålsrunden) at hun gjerne ville ha flere barn. Jeg har fulgt bloggen siden den starta, og husker hun skrev at hun hadde noe genetisk som gjorde at hun ikke burde få flere barn, men det har hun ikke nevnt denne gangen. Og det var vel egentlig aldri helt slutt med Hans, men hun lot som siden hun var forbanna. Hun legger jo but om alt, inkl. tekstmeldingene hans. Som sagt har jeg fulgt bloggen trofast siden starten, men i det siste har jeg mista mye sympati for henne siden hun stjeler bilder og tekster fra andre og svarer frekt og surt. Hvorfor så hissig hele tida? HI Anonymous poster hash: f38be...42c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Jeg tror hun sliter psykisk. Og jeg mener hun ikke skulle fått lov å utlevere seg slik på denne måten når hun sliter på den måten. Hun trenger å trekke seg tilbake og finne seg selv igjen. Anonymous poster hash: 406cb...795
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Hun har jo skrevet at hun sliter psykisk, og alle husker vel det dramatiske innlegget der hun poserte med sykehusarmbåndet og så hun hadde gått på en smell. Ja, hun burde virkelig roe ned. Alt tullet med konkursen og all kritikken det brakte med seg var sikkert tungt selv om hun bare fortsatte akkurat som før. Hun er ikke den glade jenta lenger, og biter fra seg i hytt og pine. Håper hun endelig kan få ordentlig på livet igjen og komme sterkere tilbake. Jeg var en av dem som skrev et langt svar til julekalenderrunden, men alt det bare droppa hun uten unnskyldning eller forklaring. 😕 HI Anonymous poster hash: f38be...42c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Takk for svar, forresten. HI Anonymous poster hash: f38be...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå