Gå til innhold

At mennesker som de som ferierer på Montebello camping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med på å bestemme i landet vårt, er bekymringsverdig. Flertallet må ha en iq godt ned på 70-tallet.

Det paret som har denne overvektige sønnen, de som spilte bingo i bilen, hbor gammel er moren?(!!!!). Så ut som hun var nærmere 80 enn 50 for å si det slik.

Anonymous poster hash: cacf0...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva snakker du om?

Anonymous poster hash: 1d5eb...824

Skrevet

Bare stusselige mennesker sparker nedover.

Anonymous poster hash: 311fb...a8e

Skrevet

Vel, sønnen deres og svigerdatra var med på unge mødre. Så de er vel ikke de mest oppegående, for å si det sånn 😁

Anonymous poster hash: c1307...efa

Skrevet

De er kanskje ikke de mest ressurssterke, det skal jeg være enig i. De ser jammen ikke mye sunne ut, og jeg stusset også over at de faktisk var foreldre til denne gutten de spilte fotball med i går. Trodde de var besteforeldrene hans.

Anonymous poster hash: 574b4...84e

Skrevet

Rapportert

Dette rapporterer du, men flyktningene er det ikke synd på?
Skrevet

Vel, sønnen deres og svigerdatra var med på unge mødre. Så de er vel ikke de mest oppegående, for å si det sånn 😁

Anonymous poster hash: c1307...efa

Jeg har ikke sett det camping programmet , men hvem i unge mødre ?

Anonymous poster hash: 932e4...df3

Skrevet

Jeg sveipet så vidt innom programmet, ooh, for en gjeng! Men hvor ligger denne campingen? Ikke på Montebello på Oslos beste vestkant, formodentlig, selv om det hadde vært litt festlig.

Anonymous poster hash: 5e4e8...ebe
Skrevet

Jeg sveipet så vidt innom programmet, ooh, for en gjeng! Men hvor ligger denne campingen? Ikke på Montebello på Oslos beste vestkant, formodentlig, selv om det hadde vært litt festlig.

På svenskegrensa ved Charlottenberg

Anonymous poster hash: f5ada...c72

Skrevet

Jeg sveipet så vidt innom programmet, ooh, for en gjeng! Men hvor ligger denne campingen? Ikke på Montebello på Oslos beste vestkant, formodentlig, selv om det hadde vært litt festlig.

På svenskegrensa ved Charlottenberg

Anonymous poster hash: f5ada...c72

Ja, det høres mer logisk ut.

Skrevet

Mitt inne i skogen ser det ut som på bildene i begynnelsen av programmet. Og de som er med i TV programmet virker alt annet enn oppegående! Det må være lov å uten å bli rapportert?

Det er nesten på grensa til utnyttelse av folk spør du meg. Stygt gjort av TV produksjonen.

Anonymous poster hash: f3c56...136

Skrevet

Har også Rapportert, må gå an og oppføre seg... og du over,slike kommentarer hører ingen sted hjemme

Anonymous poster hash: d10a4...dfc
Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler.

Kira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...