Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Det gjør jeg faktisk. Drikker og drikker vann, men når jeg er på besøk hos andre føler jeg meg nærmest tvunget til å drikke noe annet. Er det så uvanlig å drjkke vann? Må folk tvinge på gjester brus, te eller kaffe? Anonymous poster hash: c9145...1c6
Gemini77 Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Elsker vann selv. Men elsker også kaffe (og te) så det er ingen problem å få dette servert borte. Brus derimot drikker jeg aldri! Ikke om jeg får det servert borte heller.
liniss - mamma til tre små Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Vann er godt, men må være veldig kaldt!! :-)
soleia Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Vatn er godt det, men likar og anna drikke innimellom, sidan eg drikk vatn stort sett gjennom heile kvardagen. Folk insisterar nok på å servere anna drikke for å vere gjestfrie, det verkar liksom litt "simpelt" å berre servere vatn, men om det er det du likar best så hald på det.
Miss Chocolate Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Elsker vann jeg også, men er jeg gjest hos noen drikker jeg det jeg får servert.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Er da helt vanlig å like vann best. Er jo det folk flest drikker mest av. Anonymous poster hash: 29a78...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå