Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Kort fortalt; pga stor barn i seteleie blir det keisersnitt på meg. Selve inngrepet skremmer meg ikke siden jeg har vært i full narkose og blitt operert før Men jeg har dårlig erfaring med barsel på KK for 5 år siden med førstemann, da var jeg kjapp på beina igjen men hadde ikke mye behov for hjelp. Men jeg opplevde mye stress og kjeft hos de ansatte (ikke på meg direkte men hørte hvordan de snakket til andre på rommet). Jeg har jo som de fleste som skal føde i Bergen lest og hørt om hvordan det KAN være på KK, men denne gangen gruer jeg meg litt siden jeg kommer ikke til å være så kjapp på benene og må har mer hjelp fra pleierne. Noen som nylig har hatt KS der som vil fortelle? Anonymous poster hash: 8adb5...a55
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Jeg fødte på KK i fjor sommer, det er ikke så ille som man hører ! Bodde på familierom på barsel 2 i nesten en uke ! Jeg hadde ikke KS da, men, likevel...Ta i mot all hjelp du kan få...vær ærlig med dem !De aller fleste er kjempe snille der oppe Noen sure kjærringer, men se heller på det positive der oppe Anonymous poster hash: a91e4...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå