Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Er det noen som vet hvor mange nivå det er på hjerteleksen? Prøver å få en pekepinn på hvordan datteren min ligger an. Anonymous poster hash: 59484...828
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Slik jeg forstår det er det ikke noe bunn, trinn eller tak på nivå, men hjerteleksen tilpasses den enkelte elev. Det er hele poenget med leksen. Anonymous poster hash: d56ca...d02
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Hjerte? Anonymous poster hash: 3056e...e45
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Det varierer fra skole til skole og lærer til lærer. I noen fag har alle samme lekse, i andre fag kan det være 2,3,4 eller flere nivåer. Noen ganger får de også uklie lekser selv om det ikke er nivådelt, bare tilpasset hva de har mest behov for å øve på. Anonymous poster hash: 2bcf1...692
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a Datteren min går i 1.klasse. De har hjertelekser. Det er leselekser som er tilpasset den enkelte elev sitt nivå. #2 Anonymous poster hash: d56ca...d02
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a Datteren min går i 1.klasse. De har hjertelekser. Det er leselekser som er tilpasset den enkelte elev sitt nivå. #2 Anonymous poster hash: d56ca...d02 Hjertelekser er ikke noe vanlig begrep. Det er nok bare det ditt barns lærer kaller leksene. Jeg trodde det bare var autokorekt for hjemmelekser. Anonymous poster hash: 2bcf1...692
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Takk for svar. Jeg er klar over at det er tilpasset hver elev, men lurte på om de fulgte en slags "stige" ( om dere forstår hva jeg mener). Fikk ny lekse til henne forrige uke med.en beskjed om at de prøver seg på nivå 4. Og først da begynte jeg å lure på hvor mange nivå det egentlig er. Anonymous poster hash: 59484...828
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a Datteren min går i 1.klasse. De har hjertelekser. Det er leselekser som er tilpasset den enkelte elev sitt nivå. #2 Anonymous poster hash: d56ca...d02 Hjertelekser er ikke noe vanlig begrep. Det er nok bare det ditt barns lærer kaller leksene. Jeg trodde det bare var autokorekt for hjemmelekser. Anonymous poster hash: 2bcf1...692 Flere skoler som holder på med dette https://www.google.no/search?q=hjertelekse&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=AYeeVuqkLsXxUpizoMAG Anonymous poster hash: d56ca...d02
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 Sånn ser ukens lese(hjerte)lekse ut. Anonymous poster hash: 59484...828
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 Takk for svar. Jeg er klar over at det er tilpasset hver elev, men lurte på om de fulgte en slags "stige" ( om dere forstår hva jeg mener). Fikk ny lekse til henne forrige uke med.en beskjed om at de prøver seg på nivå 4. Og først da begynte jeg å lure på hvor mange nivå det egentlig er. Anonymous poster hash: 59484...828 Hos oss står det at stigen går opp til 12, men at høyeste trinn i første klasse er 5. Anonymous poster hash: 8013b...6de
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #14 Skrevet 19. januar 2016 Takk d02. Jeg trodde det var et relativt vanlig begrep :-) Anonymous poster hash: 59484...828
MorTilMalthe Skrevet 19. januar 2016 #15 Skrevet 19. januar 2016 Takk 6de :-) Da ligger hun ganske godt an da, siden vi prøver oss på nivå 4.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #16 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a Datteren min går i 1.klasse. De har hjertelekser. Det er leselekser som er tilpasset den enkelte elev sitt nivå. #2 Anonymous poster hash: d56ca...d02 Hjertelekser er ikke noe vanlig begrep. Det er nok bare det ditt barns lærer kaller leksene. Jeg trodde det bare var autokorekt for hjemmelekser. Anonymous poster hash: 2bcf1...692 Vi har også hjertesyke på vår skole. 💗 Anonymous poster hash: d686b...15c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 Når du skriver hjertelekse aner jeg ikke hva du snakker om, og jeg er lærer på 1. trinn. Er dette snakk om en oppgave i noen bøker?? Er det snakk om en lekse som er tilpasset barnet???? Det er vanskelig å vite noe. Legg til et bilde så kan vi se leksen. Uansett. Jeg anbefaler å spørre læreren om ditt barn ligger innenfor det område en kan forvente på denne tiden av året. Spør (kort) hva hun er skikkelig god på og spør om en ting hun kan trene mer på. Det er mange som har samtaler mellom vinter- og påskeferie. Anonymous poster hash: 71ce1...f7a Datteren min går i 1.klasse. De har hjertelekser. Det er leselekser som er tilpasset den enkelte elev sitt nivå. #2 Anonymous poster hash: d56ca...d02 Hjertelekser er ikke noe vanlig begrep. Det er nok bare det ditt barns lærer kaller leksene. Jeg trodde det bare var autokorekt for hjemmelekser. Anonymous poster hash: 2bcf1...692 Vi har også hjertesyke på vår skole. 💗 Anonymous poster hash: d686b...15c Hjertelekse.... Anonymous poster hash: d686b...15c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 Vi har hjertelekse på vår skole.Hos oss har den 4 nivå der 4 er det øverste Anonymous poster hash: ed620...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå