Gå til innhold

Få barn nå eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg tenker, grubler, lager lister (i hodet) opp og ned her.

Er 39år, har et stort barn (tenåring) og vil ha en til, men så, når jeg tenker meg godt om vil jeg ikke. Og sånn går dagene.

Jeg tenker at pøh jeg er ikke for gammel, men så plutselig får jeg over meg at jo, det er jeg.

Tenker det vil bli hyggelig med baby/barn, men så begynner jeg å tenke på trass, travle morgener, vogn i snø (haha) følge, hente, oppdra osv og så får jeg hetta haha... Blir sprø av meg selv her.

Noen som har fått barn så seint som kan gi meg positive OG negative opplevelser?

Nå kommer sikkert noen av dere til å svare, at når jeg er så negativ, burde jeg ikke få barn, og akkurat nå er jeg enig, men i morgen... :D

Anonymous poster hash: 465a9...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke for gammel. Man angrer aldri på et barn man har fått. Men kanskje angrer på at man ikke prøvde? Ville ikke ventet mye lenger. Hører mange si at det å få et barn i voksen alder som deg er noe helt annet. Man har en helt annen ro over seg selv, bedre økonomi, trygghet osv.

Lykke til

Skrevet

Jeg er 38 år og gravid, og gleder meg storlig til å bli mamma igjen. Nå er minste bare 4 her da, så overgangen blir ikke like stor for meg som den blir for deg.

Tenk deg dette scenariet; du våkner om noen uker, og en graviditetstest viser positiv. Hva tror du at du hadde tenkt ? "Ja!!" eller "Åh nei!!"

Anonymous poster hash: 8fb2b...8fb

Skrevet

Du er slettes ikke garantert graviditet i din alder.. Skal du prøve bør dere kjappe på

Anonymous poster hash: 7ae43...c53

Skrevet

Kjør på!!

Anonymous poster hash: 939de...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...