Gå til innhold

Har to kuler i underlivet!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For to dager siden fant jeg to kuler inni ytre kjønlepper, en i hver. Den ene er nesten helt øverst, og den andre er på høyde med klotoris. Begge var på str med en ert ca, men den ene er blitt litt mindre mener jeg. De er ikke vonde, bare litt øm om jeg er borti. Ikke rødt/hovent og ser ikke ut som kviser.Kulene er faste, og jeg kan ta "rundt" den.

 

Jeg gikk på antibiotika for urinveisinfeksjon når jeg fant disse, vet ikke om det er relevant.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være inngrodde hår?

 

Anonymous poster hash: cdeb6...964

Skrevet

Kan det være inngrodde hår?

 

Anonymous poster hash: cdeb6...964

Nei, tror ikke det. Ser ikke noen "inngang" til den, eller noen sorte prikker.

Kan det være det uansett?

 

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Skrevet

For to dager siden fant jeg to kuler inni ytre kjønlepper, en i hver. Den ene er nesten helt øverst, og den andre er på høyde med klotoris. Begge var på str med en ert ca, men den ene er blitt litt mindre mener jeg. De er ikke vonde, bare litt øm om jeg er borti. Ikke rødt/hovent og ser ikke ut som kviser.Kulene er faste, og jeg kan ta "rundt" den.

 

Jeg gikk på antibiotika for urinveisinfeksjon når jeg fant disse, vet ikke om det er relevant.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Det er sikkert betente talgkjertler. Får det noen ganger jeg også. Det er ikke noe tupp på de for de ligger inni, ikke utenpå. De skal vel egentlig tas bort av lege, men jeg tar selv og stikker hull med en tynn nål.

 

Anonymous poster hash: 13a0d...498

Skrevet

 

For to dager siden fant jeg to kuler inni ytre kjønlepper, en i hver. Den ene er nesten helt øverst, og den andre er på høyde med klotoris. Begge var på str med en ert ca, men den ene er blitt litt mindre mener jeg. De er ikke vonde, bare litt øm om jeg er borti. Ikke rødt/hovent og ser ikke ut som kviser.Kulene er faste, og jeg kan ta "rundt" den.

 

Jeg gikk på antibiotika for urinveisinfeksjon når jeg fant disse, vet ikke om det er relevant.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Det er sikkert betente talgkjertler. Får det noen ganger jeg også. Det er ikke noe tupp på de for de ligger inni, ikke utenpå. De skal vel egentlig tas bort av lege, men jeg tar selv og stikker hull med en tynn nål.

 

Anonymous poster hash: 13a0d...498

Hvor eksakt får du dem? Er det forskjellige plasser hver gang, og har du fått flere samtidig? Jeg tør ikke stikke hull på dem. Hva om det er noe annet? og mtp nerver.

 

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Skrevet

Jeg har hatt noen på innsiden av kjønnsleppene. Null problem å stikke hull på de, litt vondere da, siden det er slimhinne. Men bort skal de!

 

Anonymous poster hash: c0630...083

Skrevet

Jeg har en slik selv, det er en type fett/vevs- kul. Visstnok genetisk, helt ufarlig og ganske normalt.



Anonymous poster hash: d74bf...247
Skrevet

Jeg har hatt noen på innsiden av kjønnsleppene. Null problem å stikke hull på de, litt vondere da, siden det er slimhinne. Men bort skal de!

 

Anonymous poster hash: c0630...083

 

Min er 0,5 cm og et stykke under selve huden. Hadde vært direkte farlig å gjøre noe med det selv pga risiko for blødning osv.

Det du forteller om hadde jeg derimot virkelig fått undersøkt hos lege...

 

Anonymous poster hash: d74bf...247

Skrevet

Får det av og til oppe nesten ved klitoris, stikker også hull selv og klemmer ut gørra. Er borte dagen etter :P

 

Anonymous poster hash: 4c57c...a83

Skrevet

Får det av og til oppe nesten ved klitoris, stikker også hull selv og klemmer ut gørra. Er borte dagen etter :P

 

Anonymous poster hash: 4c57c...a83

Skjønner ikke at dere tør?! 🙈 har dere sjekket hos lege at det er noe som kan/skal tømmes først? Jeg føler ikke at jeg tør å stikke i noe jeg ikke er sikker på hva er 😵

Er de vond de kulene dere ha hatt, eller er de akkurat slik jeg beskriver dem? HI

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Skrevet

 

Jeg har en slik selv, det er en type fett/vevs- kul. Visstnok genetisk, helt ufarlig og ganske normalt.

 

Anonymous poster hash: d74bf...247

Er den der hele tiden? HI

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Skrevet

 

Får det av og til oppe nesten ved klitoris, stikker også hull selv og klemmer ut gørra. Er borte dagen etter :P

 

Anonymous poster hash: 4c57c...a83

Skjønner ikke at dere tør?! 🙈 har dere sjekket hos lege at det er noe som kan/skal tømmes først? Jeg føler ikke at jeg tør å stikke i noe jeg ikke er sikker på hva er 😵

Er de vond de kulene dere ha hatt, eller er de akkurat slik jeg beskriver dem? HI

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

Mine har vært ganske vonde når jeg har klemt på de, så det har vært veldig smertefult å lemme ut det som er inni. Orker ikke gå til legen med ett problem jeg kan fikse selv. Pluss at det er jo ett ganske sensitivt område, så da synes jeg det er bedre å kontrollere smertenivået selv enn at en lege skal torturere meg :')

 

Anonymous poster hash: 4c57c...a83

Skrevet

 

Får det av og til oppe nesten ved klitoris, stikker også hull selv og klemmer ut gørra. Er borte dagen etter :P

 

Anonymous poster hash: 4c57c...a83

Skjønner ikke at dere tør?! har dere sjekket hos lege at det er noe som kan/skal tømmes først? Jeg føler ikke at jeg tør å stikke i noe jeg ikke er sikker på hva er

Er de vond de kulene dere ha hatt, eller er de akkurat slik jeg beskriver dem? HI

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

 

 

Jeg tror jeg har akkurat den type kul du beskrev, på størrelse med en ert et lite stykke under huden, gjør ikke vondt og flytter ikke på seg.

 

Anonymous poster hash: d74bf...247

Skrevet

 

Jeg har en slik selv, det er en type fett/vevs- kul. Visstnok genetisk, helt ufarlig og ganske normalt.

 

Anonymous poster hash: d74bf...247

Er den der hele tiden? HI

 

Anonymous poster hash: 2d348...e61

 

 

Ja, på 12 året tror jeg det er nå. Har fått den sjekket.

 

Anonymous poster hash: d74bf...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...