Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Gutten min har alltid vert en trygg, snill og omsorgsfull gutt. Flink i det meste og forut sin tid i mye. Jeg og mannen min oss i mellom har det veldig godt, vi har også et barn sammen. Dette barne er også trygg og god. Tror barnet til mannen min (11 år), sliter med ett eller annet? Han hakker, pirker og skal heve seg over gutten min hele tiden. Setter han i kipe situasjoner som gjør at han skal få kjeft! Når dette har pågått en stund nå gruer jeg meg til gutten skal komme. Hatt samtale i bhg ang sønnen min, der han ser ut til å utagere med å skal være best, vil bestemme og hvis han ikke får det som han vil blir han sur. Bhg pedagog mener hun synest han er usikker, han kan, men tuller bort situasjonen og vil ikke prøve. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hvordan ta opp dette med mannen mln?? Han har en tendens til å gå i forsvar med en gang noe gjelder hans sønn. Anonymous poster hash: c91e6...b56
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Hvis en elleveåring forholder seg til et mye yngre barn på en måte som gjør den minste utrygg, nytter det ikke at du legger fingrene imellom. Mannen din går sikkert i forsvar først, men ikke gi deg av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Hadde det samme her da stesønnen min var 12. Mannen var litt "blind" for alvoret så jeg satte gutten på plass selv. Han fikk beskjed om at han kunne bare prøve en eneste gang til,så skulle han få se konsekvenser han ikke ante at fantes. Anonymous poster hash: 2a1ae...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå