Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Han har ikke sagt det, men han er lei av at han må gjøre så "mye". Han lager middag, handler 3 av 4 ganger, hjelper ungene (mine) avgårde til skolen om morgenen. Rydder og vasker. Samtidig må han se på at jeg er 100% sykmeldt, ligger i sofaen, sover lenge og ikke gjør spesielt mye. Grunnen er ekstrem svangerskapskvalme med oppkast. Og jeg sliter med mye vondt i hodet. Han er så sur og grinete, jeg prøver å være i godt humør og si hvor mye jeg setter pris på det han gjør. Det gjør så vondt at situasjonen har blitt sånn, og jeg er bare såvidt ferdig med 1. trimester! Tips og råd mottas med stor takk! Anonymous poster hash: 1dd44...bb1
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Du får realitetsorientere ham litt omkring hvor mye det blir å gjøre når babyen kommer...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Du får minne ham på at det er hans barn du bærer på, og at du slett ikke har bedt om å bli syk. Ikke mye å sutre over, spør du meg, han har vel selv vært med på å lage dette barnet. Selv om akkurat det sikkert var en god opplevelse, så er det sånn at et svangerskap ikke alltid er bare gøy, men det er uhyre sjelden at det er kvinnens skyld. Anonymous poster hash: 1cc5c...73a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Ja barnet er planlagt, så han har vært med på det hele veien. Jeg får dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 1dd44...bb1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 "din" graviditet?! Her må han bare skjerpe seg. Er det hans første barn? Vær forberedt på at han får sjokk når babyen kommer. Anonymous poster hash: e3966...32a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Det er vel bare uvant for han. Greit å gi beskjed om at det er ytterst plagsomt å se han "bli sur" fordi arbeidsmengden hans har økt. Han må bare suck it up og ikke lage dårlig stemning eller gi deg dårlig samvittighet. Han hadde nok en forestilling om at å lage barn er sååå greit og medfører ikke noe ekstra arbeid. Det bare glir fint inn i alt det andre du gjør... Anonymous poster hash: c8b7d...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå