Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hva spiser dere? Anonymous poster hash: 391a4...0fb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Jeg spiser vanlig mat, men reagerer på egg og fete melkeprodukter (fløte, is osv), noen ganger følsom for hvete. Det blir mye fisk, grønnsaker og kylling. Hatt sykdommen i 12 år så har lært meg hva som funker og ikke. Anonymous poster hash: 25444...3cf
Gemini77 Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har crohns og holder meg unna brød. Spiser rugsprø med havre. Den med bare rug blir for hard for magen. Holder meg unna hvete og mye melkeprodukter også. I tillegg til grønnsaker som brokkoli, løk, hvitløk, kål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå