Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Spent på om barnet på 2,5 vil prøve og spise det spiser deres små fiskesuppe? Hun har fått mye rart for seg i det siste, men kanskje jeg blir positivt overrasket Anonymous poster hash: 99c0d...aa1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Begge ungene spiser det aller meste. Men så har de også fått servert ordentlig mat fra de begynte med fast føde. Anonymous poster hash: a4125...2bc
Miss Chocolate Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Mine har alltid elsket fisk, spesielt med kremet suppe eller saus.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Begge ungene spiser det aller meste. Men så har de også fått servert ordentlig mat fra de begynte med fast føde. Anonymous poster hash: a4125...2bc Å så flink du er da! Anonymous poster hash: ddada...f95
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Har en på 2.5 jeg og, som spiser alt. Men han spiser porsjoner på str med en spurv, så det hjelper ikke Anonymous poster hash: eb4f3...a06
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Begge ungene spiser det aller meste. Men så har de også fått servert ordentlig mat fra de begynte med fast føde. Anonymous poster hash: a4125...2bc Det har min og fått servert, hva mener du er sammenhengen egentlig? Ser bare masse vås Anonymous poster hash: 99c0d...aa1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Begge ungene spiser det aller meste. Men så har de også fått servert ordentlig mat fra de begynte med fast føde. Anonymous poster hash: a4125...2bc Hva er det som ikke er ordentlig mat d a? Anonymous poster hash: 001a6...66d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Min 2,5 spiser "alt" så han er glad i all slags fisk og supper. Min 5-åring "liker ikke" det meste etter at hun ble 4 år.. Anonymous poster hash: 8452f...a44
Yellow Brick Road Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Min første 2 1/2 åring spiste det meste med stor glede, mens som 3 åring likte den samme ungen omtrent ingenting lenger. Min andre likte det mest fram til 2 årsdagen, så var det bråstopp på den fornøyelsen. Men mens eldste fremdeles er småspist og kresen, gikk det heldigvis over forholdsvis fort over med den andre. Og jeg som trodde at det bare var å..... så fikk man barn som spiste alt...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Min første 2 1/2 åring spiste det meste med stor glede, mens som 3 åring likte den samme ungen omtrent ingenting lenger. Min andre likte det mest fram til 2 årsdagen, så var det bråstopp på den fornøyelsen. Men mens eldste fremdeles er småspist og kresen, gikk det heldigvis over forholdsvis fort over med den andre. Og jeg som trodde at det bare var å..... så fikk man barn som spiste alt... Hihi, signerer denne! Mine har også fått ordentlig mat (tenk!) fra starten av, men kan nå være utrolig sære i matveien. Men det går nå litt opp og ned, og jeg tar det helt med ro
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 Jeg vet ikke hva som er "ordentlig" mat, men mine fikk babymat på glass da de begynte å få mat og nå når han eldste er 8 år, spiser han det meste av mat, men liker pasta ol best. Han andre er 5 år og spiser alt, fra kjøtt og grønnsaker til fisk og skalldyr. Fiskesuppe et det lenge siden vi har spist, men det hadde nok gått ned det også☺ Anonymous poster hash: 10b54...8b8
SuperFries Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 Min unge var glad i all mat. Og da mener jeg absolutt alt. Plutselig en dag nektet han alt utenom poteter ned smør, fiskepinner og pannekaker. Og vi har ikke det hver dag! Så jeg er lykkelig bare han spiser poteter. Regner med at det går over like fort som det starter, og gidder ikke ta den kampen med å tvinge i han mat. Storesøster smaker på alt. Fiskesuppe og fiskegryte liker hun godt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 Begge ungene spiser det aller meste. Men så har de også fått servert ordentlig mat fra de begynte med fast føde. Anonymous poster hash: a4125...2bc Rart, det har faktisk min også. Men det betyr ikke at hun spiser det. Med mindre jeg tvinger maten inn i munnen på en gråtende unge, og det tror jeg ikke bidrar til økt matglede på sikt. Anonymous poster hash: 78b1a...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå