Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er bare helt perpleks, jeg kjenner ingen, eller har noensinne møtt noen i det virkelige liv som mener eller tenker slik som mennesker her inne. Det er fascinerende, for meg er det å lese her inne ca på lik linje med å se på real housewifes og andre Realityserier, folkene er ravende gale, Og jeg sitter med åpen munn og rister på hodet. Topp underholdning, men fullstendig virkelighetsfjernt. Jeg lurer på hvordan majoriteten klarer seg i dagliglivet, jeg gjør jo det. Anonymous poster hash: d5394...3af
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Haha. Du Aner ikke hvor mange hjelpesløse mennesker som finnes der ute. Blir ikke sjokkert lengre! Anonymous poster hash: fb2c1...b23
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Haha. Du Aner ikke hvor mange hjelpesløse mennesker som finnes der ute. Blir ikke sjokkert lengre! Anonymous poster hash: fb2c1...b23 For ikke å snakke med hvor mange det er som slenger med leppa pga mindreverdighetskompleksene sine. Anonymous poster hash: 907ed...f5c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Hehe.. Jeg blir sjokkert hver gang jeg er innom nesten. Utrolig mange hjelpseløse skapninger. Og det verste er at flere av dem har barn... Veldig mange NAVere her, men det kommer nok at av de har tid til å sitte her og skrive. Vi andre jobber og kan derfor bare være innom her en gang i blandt. Derfor er det nok mest av slike fantastiske spesielle tråder. Sjønner godt at barnevern er overabeidet, og at det mangler fosterhjem. Det verste er at de aller aller verste kasusene sikkert ikke engang er her inne.. Vi går ei fin fremtid i møte. Da har jeg hatt mine 10 min her inne i dag, drar nå på jobb. Anonymous poster hash: 4fa88...c5d
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er bare helt perpleks, jeg kjenner ingen, eller har noensinne møtt noen i det virkelige liv som mener eller tenker slik som mennesker her inne. Anonymous poster hash: d5394...3af Der er jeg helt enig med deg. Her er det mye fantastisk ute og går. Særlig omkring hva man kan utsette sine barn for. Elsker tråder som "får besteforeldre lov å drikke øl når de sitter barnevakt for dine barn" eller "er en tur på 100 meter for langt å ta med babyen når det er minusgrader".
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Haha, helt enig. Jeg har vært sykemeldt i to uker nå og har fulgt litt med her, og jeg mister litt trua på menneskeheten Jeg lurer virkelig på hvilket liv enkelte egentlig har Anonymous poster hash: b45fc...1a0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Du vet ordtaket om å kaste stein i glasshus? Jeg er i barselspermisjon med første barnet. Synes jeg har fått mye gode tips om amming etc. Det jeg personlig stusser over er dette enorme behovet mange har for å fortelle at de er bedre enn andre. Og med dette innlegget glir du rett inn. Vel, nå er mine 9 minutter over. På tide å pusse gullstolen. Anonymous poster hash: b0bef...e76
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Skjønner ikke hva dere mener. På meg virker det som at alle her inne tjener godt over millionen og at mannen gjør det samme. "Alle" får jo julebonus på over 100 000, har biler til over 700 000 osv.. Kan'ke være mange navere her😉 Anonymous poster hash: 778f2...d26
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Har mine tanker om de mest aktive brukerne her inne altså 😂 Anonymous poster hash: 8058b...224
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Anonym bruker, on 19 Jan 2016 - 13:22, said: Hehe.. Jeg blir sjokkert hver gang jeg er innom nesten. Utrolig mange hjelpseløse skapninger. Og det verste er at flere av dem har barn... Veldig mange NAVere her, men det kommer nok at av de har tid til å sitte her og skrive. Vi andre jobber og kan derfor bare være innom her en gang i blandt. Derfor er det nok mest av slike fantastiske spesielle tråder. Sjønner godt at barnevern er overabeidet, og at det mangler fosterhjem. Det verste er at de aller aller verste kasusene sikkert ikke engang er her inne.. Vi går ei fin fremtid i møte. Da har jeg hatt mine 10 min her inne i dag, drar nå på jobb. Anonymous poster hash: 4fa88...c5d Det er jammen godt at det finnes så mange oppegående og selvgode mennesker som deg også da. Hva skulle man gjort uten slike dømmende og selvrettferdige folk? Hjelpes..... Anonymous poster hash: 10a06...51b
Miss Chocolate Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 Tror mange innlegg lages litt på tull, eller for å se hva folk svarer. 😉
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 Du vet ordtaket om å kaste stein i glasshus? Jeg er i barselspermisjon med første barnet. Synes jeg har fått mye gode tips om amming etc. Det jeg personlig stusser over er dette enorme behovet mange har for å fortelle at de er bedre enn andre. Og med dette innlegget glir du rett inn. Vel, nå er mine 9 minutter over. På tide å pusse gullstolen. Anonymous poster hash: b0bef...e76 Tro du meg, jeg mener oppriktig at jeg er mye bedre enn mange her inne, er ikke akkurat vanskelig? Anonymous poster hash: d5394...3af
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 Du vet ordtaket om å kaste stein i glasshus? Jeg er i barselspermisjon med første barnet. Synes jeg har fått mye gode tips om amming etc. Det jeg personlig stusser over er dette enorme behovet mange har for å fortelle at de er bedre enn andre. Og med dette innlegget glir du rett inn. Vel, nå er mine 9 minutter over. På tide å pusse gullstolen. Anonymous poster hash: b0bef...e76 Tro du meg, jeg mener oppriktig at jeg er mye bedre enn mange her inne, er ikke akkurat vanskelig? Anonymous poster hash: d5394...3af Den som virkelig er lykkelig og fornøyd med seg selv behøver ikke å sparke nedover. Og dessuten, har ikke du brukt opp dine 10 minutter i dag... Anonymous poster hash: b0bef...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå