Gå til innhold

Flere som sliter med søvn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover veldig lett og våkner av den minste lyd. Etterpå er det vanskelig foe meg å sovne igjen. I natt våknet jeg kl 3 uten at jeg vet hvorfor. Fikk ikke sove ordentlig etter det og ble bare liggende å duppe til kl 5. Blir så sliten av å omtrent aldri få en god natts søvn. Har dere noen råd til meg for å få en bedre natt?

 

Anonymous poster hash: 584c2...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta cetrizin

 

Anonymous poster hash: 057b0...1b8

Skrevet

Ta cetrizin

 

Anonymous poster hash: 057b0...1b8

Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂

 

Anonymous poster hash: 62d14...086

Skrevet

Ørepropper

Enerom

Lystette gardiner

Ikke klokke på rommet

 

Anonymous poster hash: a6207...838

Skrevet

Har det på samme måte. Bruker i tillegg svært lang tid på å sovne om kvelden selv om jeg er stuptrøtt. Har baby på 5 mnd som ammes 2-3 ganger ila natten også. Sover ca 2-3 timer i døgnet, og har hatt det slik siden jul. Grusomt!

Skrevet

Jeg slet veldig med søvnen før, kunne ligge til 5-6 på morgenen og fremdeles ikke ha sovnet (selv om jeg står opp 07). Det har blitt mye, mye bedre etter jeg kuttet ut alt av sukker (også frukt, yoghurt osv).



Anonymous poster hash: 2327f...974
Skrevet

Jeg sliter veldig i vinterhalvåret. Har derfor begynt på melatonin nå. Det hjelper litt.

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Ta cetrizin

 

Anonymous poster hash: 057b0...1b8

Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂

 

Anonymous poster hash: 62d14...086

Cetirizin er reseptfri allergimedisin. Samme virkestoff som Zyrtec.
Skrevet

 

Ta cetrizin

 

Anonymous poster hash: 057b0...1b8

Du anbefaler lykkepillen?? Haha

 

Anonymous poster hash: 62d14...086

 

Cetrizin er ikke lykkepillen. Kanskje lese seg opp ltt før en svarer...

 

Anonymous poster hash: 5bba6...644

Skrevet

Magnesiumtilskudd kan hjelpe . Tar gjerne en 3 mnd tid før man oppnår full effekt.

Skrevet

Jeg sliter, bruker melatonin for å sovne. Men våkner mange ganger i løpet av natten. Noen ganger må jeg bare stå opp, og blir sittende oppe i flere timer. Jeg har eksem, og klør utrolig mye, derfor jeg våkner. Nå som det er kaldt ute, er eksemen mye verre.



Anonymous poster hash: ddfab...d17
Skrevet

 

Ta cetrizin

 

Anonymous poster hash: 057b0...1b8

Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂

 

Anonymous poster hash: 62d14...086

Gud du er tåpelig.

Og litt dum. 😂😂😂

 

 

Anonymous poster hash: ee7c0...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...