Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Jeg sover veldig lett og våkner av den minste lyd. Etterpå er det vanskelig foe meg å sovne igjen. I natt våknet jeg kl 3 uten at jeg vet hvorfor. Fikk ikke sove ordentlig etter det og ble bare liggende å duppe til kl 5. Blir så sliten av å omtrent aldri få en god natts søvn. Har dere noen råd til meg for å få en bedre natt? Anonymous poster hash: 584c2...cd7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Ta cetrizin Anonymous poster hash: 057b0...1b8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Ta cetrizin Anonymous poster hash: 057b0...1b8 Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂 Anonymous poster hash: 62d14...086
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Ørepropper Enerom Lystette gardiner Ikke klokke på rommet Anonymous poster hash: a6207...838
Bolleklar Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Har det på samme måte. Bruker i tillegg svært lang tid på å sovne om kvelden selv om jeg er stuptrøtt. Har baby på 5 mnd som ammes 2-3 ganger ila natten også. Sover ca 2-3 timer i døgnet, og har hatt det slik siden jul. Grusomt!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Jeg slet veldig med søvnen før, kunne ligge til 5-6 på morgenen og fremdeles ikke ha sovnet (selv om jeg står opp 07). Det har blitt mye, mye bedre etter jeg kuttet ut alt av sukker (også frukt, yoghurt osv). Anonymous poster hash: 2327f...974
Myliten Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Jeg sliter veldig i vinterhalvåret. Har derfor begynt på melatonin nå. Det hjelper litt.
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Ta cetrizin Anonymous poster hash: 057b0...1b8 Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂 Anonymous poster hash: 62d14...086 Cetirizin er reseptfri allergimedisin. Samme virkestoff som Zyrtec.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Ta cetrizin Anonymous poster hash: 057b0...1b8 Du anbefaler lykkepillen?? Haha Anonymous poster hash: 62d14...086 Cetrizin er ikke lykkepillen. Kanskje lese seg opp ltt før en svarer... Anonymous poster hash: 5bba6...644
#Ariadne# Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Magnesiumtilskudd kan hjelpe . Tar gjerne en 3 mnd tid før man oppnår full effekt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 Jeg sliter, bruker melatonin for å sovne. Men våkner mange ganger i løpet av natten. Noen ganger må jeg bare stå opp, og blir sittende oppe i flere timer. Jeg har eksem, og klør utrolig mye, derfor jeg våkner. Nå som det er kaldt ute, er eksemen mye verre. Anonymous poster hash: ddfab...d17
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 Ta cetrizin Anonymous poster hash: 057b0...1b8 Du anbefaler lykkepillen?? Haha😂 Anonymous poster hash: 62d14...086 Gud du er tåpelig. Og litt dum. 😂😂😂 Anonymous poster hash: ee7c0...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå