GÃ¥ til innhold

Hvem er mammaen til Julie? 🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden vi har hatt en sånn "hvem er mammaen til"-tråd, nå! Vi vurderer Julie som navn på den lille jenta vi snart får. Hvilke "fordommer" eller assosiasjoner - positive og negative - har du rundt dette navnet?

Anonymous poster hash: 6642d...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen assosiasjoner eller fordommer. Julie er et pent, snilt, klassisk mainstreamnavn. Litt pregløst, men trygt.

Anonymous poster hash: 57977...415

Skrevet

Hun jeg kjenner er en skikkelig hurpe, men tviler på at det har noe med navnet på datteren å gjøre

Skrevet

Mammaen til Julie vil ha mange barn. Hun har stå-på vilje, og alltid godt humør. Hun tar utfordringer på strak arm, kombinerer jobb, studier og fire barn uten å miste fotfestet. Hun er en fantastisk dame, som jeg beundrer og respekterer. 

Anonymous poster hash: 05c6f...369
Skrevet

Kjenner to mødre som har døtre som heter Julie. Hun ene er den falske sladrekjerringa som holder nabolaget informert om absolutt alt som skjer og den andre moren er sløv og bryr seg lite om datteren sin. Med fare for å generalisere, så tror jeg poenget mitt er tydelig.

Anonymous poster hash: 5e3ea...48d

Skrevet

Hun er utrolig kjedelig og gir barnet et navn bare fordi hun syns det klinger romantisk. Hjemme har hun betongbokstaver på hyllene, der står det "HOME". Alt interiør er malt i hvitt og grått, og pynten er små patinerte trehjerter i hvitt og grått som står her og der. I gangen står det sinkbøtter og melkespann med blomster og planter i. Når hun er blitt lei av shabby chic, vil hun kaste seg på neste trend, og når venninnene slutter å høre på Jarle Bernhoft, vil hun også slutte. Hun spiser lavkarbo fordi noen sa det var sunt. Neste år spiser hun ovo-lacto fordi noen andre sa det var sunnere.

Anonymous poster hash: 64018...dba

Skrevet

Hun er utrolig kjedelig og gir barnet et navn bare fordi hun syns det klinger romantisk. Hjemme har hun betongbokstaver på hyllene, der står det "HOME". Alt interiør er malt i hvitt og grått, og pynten er små patinerte trehjerter i hvitt og grått som står her og der. I gangen står det sinkbøtter og melkespann med blomster og planter i. Når hun er blitt lei av shabby chic, vil hun kaste seg på neste trend, og når venninnene slutter å høre på Jarle Bernhoft, vil hun også slutte. Hun spiser lavkarbo fordi noen sa det var sunt. Neste år spiser hun ovo-lacto fordi noen andre sa det var sunnere.

Jeg må nesten le. Jeg kjenner en Julie-mamma, og du tar henne helt på kornet. Hun er verdens snilleste i tillegg, da. Og datteren hennes er søt og grei.

Skrevet

Er melkespann shabby chic? Jeg har ingen stor her hjemme. Både grått, hvitt, grønt og blått på veggene. Men melkespann har jeg. Liker gamle, brukte ting med historie. Fant de på et gammelt småbruk noen i familien kjøpte.

Beklager avsporing.

Julie er forøvrig et veldig pent, men vanlig navn. Helt vanlige, greie folk de jeg kjenner som har valgt det.

Men vet om 2 fantastiske damer som heter Julie da.

Anonymous poster hash: b3517...01b

Skrevet

Kjenner 3 mødre til Julie godt faktisk. Ene er karrieremenneske, og har derfor bare 1 barn. Søt, stille rolig dame, snill og flink mor. Veldig glad i ro og stabilitet. Samme jobb i alle år, og samme mann i alle år.

Andre har barn med forskjellige, men hatt samme mann en god del år nå, veldig varm, omsorgsfull, kreativ og husmor, den som baker og lager god mat. Jobber ikke, da et av barna er veldig mye syk.

Siste er litt lat, mye sykemeldt, for har aldri likt å jobbe. Jeg har faktisk vært sjefen hennes en gang, så vet veldig godt hvordan det er. Men ellers en veldig søt, koselig dame, som er utrolig glad i barna sine, og de er mye ute i friluft.

Så bare godt inntrykk av mødre til Julie. Selv om de ikke er perfekte, men hvem er det.

Anonymous poster hash: 5fa52...860
Skrevet

Jeg må nesten le. Jeg kjenner en Julie-mamma, og du tar henne helt på kornet. Hun er verdens snilleste i tillegg, da. Og datteren hennes er søt og grei.

Jeg kjenner henne ikke, altså! Jeg bare så det for meg 😉

(Kanskje er jeg en av dem som "ser"? Jeg ser f eks at gifteringen til Julies mamma er på fingeren hennes, og nøklene er i veska 😂)

Skrevet

Trygg, hyggelig, snill, litt kjedelig og A4.

Anonymous poster hash: 1ec12...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...