Gå til innhold

Vondt i tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller noe.. kjønnsleppene og skjeden. Men ved ytterst. Fødte for 3 mnd siden og fikk rift grad 2. Andre fødsel. Litt vondt i stingene, men gikk over etter en uke ca. Men gjør ofte vondt i hele greiene.. ut av det blå. Ikke hatt sex på år og dag. Men svir og verker..ikke sopp etc, det er i kjøttet/musklene. På 6 ukers gyn. Undersøkelse sa legen at alt så normalt ut, men måtte gjøre knipeøvelser da. Men er ikke oppi der jeg har vondt. Hva kan være årsaken?

Anonymous poster hash: f77e0...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen.

God bedring

Anonymous poster hash: 8cca9...23c

Skrevet

Skift lege

Anonymous poster hash: 8cca9...23c

Skrevet

Kan det være UVI? Jeg ville tatt turen til legen og forklart ståa.

Anonymous poster hash: e9e7b...da9
Skrevet

Nei, ikke uvi, er i kjøttet liksom... Litt vanskelig å forklare. Som når man får vodt i arr kanskje? Kan de ha sydd sammen feil? Revnet på høyre side, er ofte der det er vondt.

Skrevet

Nei, ikke uvi, er i kjøttet liksom... Litt vanskelig å forklare. Som når man får vodt i arr kanskje? Kan de ha sydd sammen feil? Revnet på høyre side, er ofte der det er vondt.

Det høres normalt ut at det kan gjøre vondt i arret, i lang tid. Jeg hadde det samme etter førstemann, men ikke andremann. Klippet mye mer med førstemann, og ble sydd litt trangt. Det tar lang tid å gro selv om såret er lukket utvendig. 

Skrevet

Jeg hadde også vondt i arret etter å ha bli klippet og sydd. Viste seg at jeg fikk en liten betennelse i de ytterste stingene litt senere og det ytterste stinget med hud "falt" av, så har i dag et lite hakk i skjedeåpningen der. Ville gått til legen, kan være du ble sydd for trangt

Anonymous poster hash: 21066...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...