Gå til innhold

Hva lyver dere om til barna? *Inspirert*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarer så ærlig som mulig på de fleste spørsmål, men det lyves over en lav sko når jeg ikke orker å diskutere... 

Løgner jeg har fortalt mine barn den siste uka (jada, skammer meg!):

Isbilen spiller fordi den er tom for is

Bestemor er i himmelen

Tannfeen kommer ikke før du har sovnet, så hvis du er våken i hele natt blir det ingen penge i morgen!

Mamma trener ikke for å slanke seg. Mamma må bare bli i litt bedre form!

Joda, pappa liker også det vi skal ha til middag. Han var veeeeldig lei seg for at han ikke rakk hjem!

Sikkert mer som jeg ikke husker.... 
Hva lyver dere om?

Anonymous poster hash: dcc8b...e43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror er på sykehus fordi han er søvnløs og trenger å roe seg ned (nesten sant, men diagnosen er verre enn som så.)

Anonymous poster hash: 0f8f2...9f9

Skrevet

"Mmm, fisk er så godt!" :P

Også har jeg sagt at vi vet når han lyver for da blir han svart på tunga. Selvoppfyllende siden han da kniper igjen munnen når han vet han har løyet. Tror jeg fikk idéen her på forumet faktisk. :P

Anonymous poster hash: 51a7e...dd4
Skrevet

"Mmm, fisk er så godt!" :P

Også har jeg sagt at vi vet når han lyver for da blir han svart på tunga. Selvoppfyllende siden han da kniper igjen munnen når han vet han har løyet. Tror jeg fikk idéen her på forumet faktisk. :P

Anonymous poster hash: 51a7e...dd4

Hm, moren min sa jeg fikk en svart prikk i pannen om jeg løy.. Flere som har en sånn taktikk altså☺️ Funket på meg også😳

Anonymous poster hash: 7ca5d...255

Skrevet

Svært lite løgner her. De tåler det meste! ;-)

Lyver når eldstemann spør spørsmål om alkoholforbruk, tidligere kjærester/"sexing" o.l. Har ingen behov for at barna mine skal vite om slike voksenting ;-)

Anonymous poster hash: ecf59...103

Skrevet

At hjernen kommer til å smelte hvis de ikke slår av den jævla ipaden snart! Og tv'en og telefonen og netflix og alle de andre teknologiske duppedingsene.. Aaaarrrggghhhh!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: c38fd...206

Skrevet

Har løyet om tannfe og nisse, ellers ingenting.

Skrevet

Blander grønnsaker inn i potetmosen og sier det er konditorfarge. Esken med p-piller er en slags medisin mamma trenger. Papiret som knitrer når de er i seng er kryssordbladet og ikke sjokoladepapir. At ting er ødelagt så vi kan ikke finne det fram/gjøre det akkurat nå. Sier også at tannfeen ikke kommer om de er våkne, samme med nissen som skal legge gave i julestrømpa. Sikkert masse mer også.

Anonymous poster hash: fbba3...d3d
Skrevet

At jeg ikke aner hvor Furby er (ligger på øverste hylle i skapet)

At tannfeen og nissen finnes.

Hun tror at hun får svarte prikker i øynene når hun juger så hun lukker øynene når hun snakker usant.

Skrevet

Sier at fisk er godt når jeg egentlig hater det.

finner andre navn på hva fiskerettene heter for ¨nevner jeg ordet fisk så spiser han det ikke.

Sier at hvis han ikke har på seg sikkerhetsbelte på buss og i bil så kommer politiet.

Anonymous poster hash: 7cf43...ef7
Skrevet

Vi er tom for godteri.

Tv'en virker ikke, pappa reparerer når han kommer hjem.

Anonymous poster hash: e3790...706

Skrevet

Blander grønnsaker inn i potetmosen og sier det er konditorfarge. Esken med p-piller er en slags medisin mamma trenger. Papiret som knitrer når de er i seng er kryssordbladet og ikke sjokoladepapir. At ting er ødelagt så vi kan ikke finne det fram/gjøre det akkurat nå. Sier også at tannfeen ikke kommer om de er våkne, samme med nissen som skal legge gave i julestrømpa. Sikkert masse mer også.

Anonymous poster hash: fbba3...d3d

Hehe, jeg gjør/sier det samme om potetmosen jeg lager :P

Skrevet

Tannfe og nisse har jeg aldri avkreftet.

De har også fått høre at vannet i bassenget blir lilla om noen tisser i det. Har ikke avkreftet det heller.

Anonymous poster hash: 99c10...7ed

Skrevet

Litt hvite løgner om middagsrettene. Kan si det er noe annet enn det er for å få de til å spise det.

Skrøner om tannfe, nisse og påskeharen.

Holdt graviditet hemmelig, så det ble en del bortforklaringer.

Ellers forsøker jeg å være ærlig om det meste. Blir spørsmålene for intime (hvilken stilling vi hadde da vi sexet for å lage barn?), så svarer jeg at det er ikke noe de trenger å vite om. Slike ting er personlig.

Anonymous poster hash: 6ab53...7ca

Skrevet

At vi ikke har mer sjokolade

Anonymous poster hash: 94f87...a9a

Skrevet

Lyver om at pappaen hennes var en god pappa. Lyver også om nissen, påskeharen, tannfeen etc. Ellers lyver jeg lite. Kanskje noen små hvite i hverdagen, som at jeg sier at jeg har lyst til å leke på dager der jeg er dritsliten og overhodet ikke har lyst til å leke.

Anonymous poster hash: 6c3a3...c3c
Skrevet

Sier han skal få drops til rumpa, som egentlig er en stikkpille, utrolig hvor lett han da godtar den. Nevner jeg stikkpille blir han hysterisk. Aner ikke hvorfor det er blitt sånt, men etter jeg gjorde den oppdagelsen, så har det aldri vært noe problem å gi han stikkpille.

Anonymous poster hash: 20dfb...bdd
Skrevet

At de kan få mareritt av å spise sent på kvelden, altså mase seg til mer mat etter kvelds.

At de blir gule i øynene når de lyver

At den ene katten har fått kjæreste og flyttet dit, den ble påkjørt samme uka som hamster og kaninen døde( er det mulig , gamle dyr)orket ikke knuse hjertene deres igjen😔

Skrevet

Hahahah, så mye gøy!

Anonymous poster hash: dcc8b...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...