Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Spør her jeg, førstegangs og litt hønemor. Fikk vaksine i dag. Det kunne komme en reaksjon rundt 7-10 dager etter sa de. Kan reaksjonen komme før? Lille har lagt seg og sover godt men kjenner jeg er litt urolig for å sove selv, pleier dere å sjekke de flere ganger om natta etter vaksine? Lille våkner lett så han kommer garantert til å våkne om jeg tar for mye på han og da holder han det gående i flere timer. Leste at noen kunne få feberkramper og er litt urolig da. Ikke kjeft på meg for å være teit, jeg kjenner meg litt teit nå faktisk. Anonymous poster hash: d2c8f...c01
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Reaksjonen kan komme før ja, men ikke SÅ lenge før. Du kan slappe helt av i allefall i 3-4 dager. Jeg var også bekymret for feberkrampe da vi har hatt en del av det i familien. Men jeg sjekket ikke flere ganger om natten, kun 1 gang fra 5 dager etter vaksinen. Trenger ikke å ta så mye på ham for å sjekke, høy feber kjenner man lett. Anonymous poster hash: 89756...5e5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Tror nok du kan slappe av, men hvis du er veldig bekymret kan dere vel samsove noen dager? Anonymous poster hash: 21e97...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå