Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Vurderer evt. å bygge slikt hus, antakelig på skråtomt i tilfelle og hovedetasjen i 2.etasje. Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Ja, det var jo fint 😂😂😂 Anonymous poster hash: 6857c...0a4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Ja, det var jo fint Anonymous poster hash: 6857c...0a4 Hva med et mer konstruktivt svar? Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Haha. Forstå hvorfor nå. Beklager. http://www.dnbeiendom.no/bolig/HEDMARK/KONGSVINGER/Kongsvinger/Guldbækåsen-23/50515148 Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Ingen? Nå som jeg har fått linken på plass og greier. Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Flott hus, bare synes det blir litt for mye bortkastet arealet, fordi det skal se så flott ut. Så er det en del som ikke blir så praktisk. Men nå er mitt drømmehus, et aktiv hus, som skal være miljøvennlige og ha praktisk arealet. Anonymous poster hash: f20f0...e72
mamma'n til 2 :) Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Elsker kjøkkenet! :-) Men resten liker jeg ikke så godt. Etter min smak er det for mye vinduer på ihvertfall et av soverommene.det gjør det vanskelig å møblere når det ikke finnes vegger omtrent. Samme med den enorme gangen, der er det dører overalt,og derfor også umulig å møblere skikkelig med entrémøbler. Beisede gelender og trappetrinn hadde jeg fort malt over,kan ikke fordra den fargen. Utvendig ser huset fantastisk ut, men tomta har veldig ulent terreng, så det bør planes ut skal man få brukt det til noe som helst. Positive er jo at alle rom virker store,og walkin closet er heller ikke å forakte :-) Ville satt inn badekar/boblebadekar på et av bada pga ungene,og fordi jeg trenger å slappe av i varme "omgivelser" også. Fargevalg på veggene kan man raskt gjøre om. Men ikke så glad for så himla mye fliser overalt, håpløst å henge opp ting. Men det er min smak da :-) Fantastisk potensiale der, absolutt :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Veldig flott hus! Store vinduer. 4 soverom. Takhøye skap på kjøkkenet. Dumt at veldig mye areal går vekk til gang og trapperom. Anonymous poster hash: 38b3d...697
mamma'n til 2 :) Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Og hvis man ser på plantegning over 2.etasje... Hvordan i huleste kommer man inn på soverommet nederst i høyre hjørne? Er jo ikke noe dør der 😂
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Det er jo fint og flott, men fryktelig kjedelig... Jeg liker mer "kråkeslott" type hus, litt vinkler, halve etasjer o.l. At man ikke helt vet hva som er rundt hjørnet, noen litt annerledes eller overraskende løsninger. Anonymous poster hash: 1d19e...18e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Typisk katalog hus som blir brukt mye på bygda. Anonymous poster hash: 1a629...d30
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 Vanvittig digert, da. Mulig å leke konge på haugen der. Men 6 mill? På Kongsvinger??? Æh... Nei, trur ikke det, gitt. Dessuten iskaldt og sterilt, men det kan gjøres noe med. Fliser på gulvene i hele hovedetasjen er verre. Og garasje burde helt klart vært på plass til den prisen, samme med tomt. Diiigert hus midt i ei steinrøys... Anonymous poster hash: 0fe8f...76d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #14 Skrevet 18. januar 2016 Synes sånne søyler utvendig på huset vitner om litt stormannsgalskap. Det er ikke en herregård, det er et hus i et boligfelt på Kongsvinger. Men klart, min 3-roms i Oslo koster det samme, så det er jo mye plass for penga. Anonymous poster hash: 9795a...286
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #15 Skrevet 18. januar 2016 Søyler synes jeg er fint. Jeg liker hus i herskapelig stil. Men er enig i mye dere sier. Det går mye plass vekk til hallen som en ikke får brukt på noen fornuftig måte. Trappen er ikke så fin. Litt kjedelig med tanke på at den er så synlig. Skjønner heller ikke hvorfor noen velger å legge fliser i stuen. Flisene var fine da, men hadde holdt i hallen. Liker godt sprossene, men her kunne de vært litt mer konsekvent og holdt seg til én type. Det er også positivt at det er mye vinduer mot utsikten. Liker veldig godt at det er åpen himling i loftstuen, men litt upraktisk at det er åpent mellom stuen i 1. og 2. etasje. Prisen er nok ikke så rar med tanke på at det er nybygg. Å bygge hus er dyrt! De var også valgt en del dyre løsninger som f.eks vannbåren varme med bergvarmepumpe osv. Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Likte ikke fliser i hele 1. Etg. Syns heller ikke fargene på flisene på badet passet så veldig godt sammen. Kjøkkenet var veldig fint!! Syns også fargene på veggene i flere av rommene var litt kjedelig. Men det kan jo lett endres. Tenker at du skal være bra glad i fliser for å kjøpe et hus til den prisen. Hadde vel heller leid inn et firma og bygd huset selv med alle finesser og farge/materialvalg som passer for meg. Huset var ikke så håpløst altså. Men mye penger for et hus og da skal alt være "perfekt". 😊 Anonymous poster hash: 6857c...0a4
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 Syns huset var veldig fint! 😊 Anonymous poster hash: c532a...3f3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 Fint :-) Og så har de faktisk en GRUVE på kjøkkenet, der er det joi gode inntjeningsmuligheter ;.) Anonymous poster hash: bb5a4...12e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #19 Skrevet 19. januar 2016 Likte ikke fliser i hele 1. Etg. Syns heller ikke fargene på flisene på badet passet så veldig godt sammen. Kjøkkenet var veldig fint!! Syns også fargene på veggene i flere av rommene var litt kjedelig. Men det kan jo lett endres. Tenker at du skal være bra glad i fliser for å kjøpe et hus til den prisen. Hadde vel heller leid inn et firma og bygd huset selv med alle finesser og farge/materialvalg som passer for meg. Huset var ikke så håpløst altså. Men mye penger for et hus og da skal alt være "perfekt". 😊 Anonymous poster hash: 6857c...0a4 Ja, har tenkt det samme om å få bygget det selv. Kan da velge gulv og vegger som vi vil og endre planløsningen litt slik at kvm blir litt bedre utnyttet. Anonymous poster hash: 501e4...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå