Gå til innhold

Alkohol og 15åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent har en datter på 15 år som åpenlyst drikker alkohol. Min bekjente gikk rett i forsvar da jeg reagerte og sier at "alle" drikker og det er så mye bedre å vite hva de driver med og Bla, bla, bla. Jeg er oppriktig bekymret og utrolig provosert. Datteren har "drikkebokser" på fb og får ha bord hjemme. Jeg er nesten fristet til å ringe barnevernet, men vet de har nok å gjøre. Ringe politiet? Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 108e5...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en drikkeboks?

Anonymous poster hash: 84f84...7f6
Skrevet

Du overreagerer. Jeg er enig med dama, bedre å vite hva de driver med en ikke. Det er bedre at de forteller deg sannheten om at de drikker og du får vite det uansett hvor mye eller lite der er enn at de kommer hjem en dag fulle uten at du vet hva de har holdt på med.

Anonymous poster hash: 11300...317
Skrevet

Tenker og det er bedre å vite hva de gjør, og hvor de er. Har en datter på straks 15 år. Hun forteller meg alt, også om sine venner. De har så vidt startet med fester nå. Og venninnen hennes, lyver til moren sin, sier hun overnatter hos venninner, så går hun på fest og drikker seg full. Min datter er helt ærlig om festene. Hun har bare vært på en av de, og jeg hentet henne kl. 12. Hun var da helt edru, sa at hun hadde smakt på noen drinker, men ikke mer enn det. Jeg gidder ikke å lage noe drama ut av dette. Jeg vil heller at hun er ærlig, så vet jeg hvor hun er, kan hente henne, så drikker hun seg ikke full.

Anonymous poster hash: 08ef1...104
Skrevet

Drikkebokser =drikkebilder

Anonymous poster hash: 108e5...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...