Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Har det siste året hatt 100 % stilling med årslønn på 450 000 i året. Men ser på denne kalkulatoren på nav at man skal legge inn for de siste 3 årene. Jeg har da vært student og jobbet et år deltid og hatt da en veldig lav inntekt Før jeg begynte i 100 % stilling mars i fjor. Vil da nav gå ut i fra fastlønnen jeg har idag eller gjennomsnittsberegne for de siste tre årene? Ikke gravid ennå men planlegger å bli det snart. 11 år siden jeg fikk første barnet så litt rusten på dette området nå. Anonymous poster hash: 7abc1...2a1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Tror de tar det beste, enten nåværende eller snittet av de siste tre år. Anonymous poster hash: 93e26...5b6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg fikk i alle fall av min vanlige lønn når jeg var i samme situasjon som deg i 2010. Hadde jobbet under ett år etter studiene. Anonymous poster hash: 93e26...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå