Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 I fjor sommer fødte jeg, begynte på p-piller i August ca 5-6 uker etter fødsel.Jeg sluttet med pillen rundt nyttår da jeg merket at jeg fikk "hormonkræsj", veldig grinete å påvei til å bli deppa..når jeg har hatt mensen etter fødsel har den vært helt merkelig..og nå etter jeg slutta på pillen, så fikk jeg en veldig merkelig mensen nå for 11 dager siden, å jeg har enda blodspor på papiret etter toalettbesøk..har disse 11 dagene blødd såpass minimalt at jeg ikke har hatt bruk for noe bind, truseinnlegg eller tampong...hva kan dette skyldes ? å burde jeg ta det opp med lege ? Er litt småbekymret....Jeg har aldri hatt bløding så lenge utenom etter fødsel... Anonymous poster hash: a36f7...6f7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Det er vanlig at det tar en tid før kroppen er i gjenge igjen etter du slutter på pillen. Mange må vente månedsvis på mensen, noen blør lenge sammenhengende, og noen får uregelmessige/mellomblødninger. Jeg ville gitt det 1-2 mnd i alle fall, så lenge du ikke fossblør. Så kan du heller kontakte lege om en stund hvis det ikke går seg til. Anonymous poster hash: 11d42...ff6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 http://www.lommelegen.no/legesvar/forsinket-mens-etter-p-pille-slutt Gi det noen måneder iallefall. Anonymous poster hash: 1b52b...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå