Gå til innhold

Må bare få det ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så syykt irriterende med folk som nekter å slutte og fortelle hvor gamle barna er i måneder.. Her er sønnen min på 32 mnd, BLÆ!

Anonymous poster hash: c8c19...6d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med godt humør! Og om det irriterer så mye så er det kanskje fordi 12-gangen trenger litt oppfriskning :P

Og nei, jeg er ikke av dem som bruker måneder ;)

Anonymous poster hash: 61c51...128
Skrevet

Jeg vet! Det høres helt på tryne ut. Når de er under halvåret så går det i UKER?!?! Fader...

Anonymous poster hash: 64b0c...fb4

Skrevet

Hm? Er det gale også nå? Jeg har et barn som snart er 120 mnd, og jeg kommer nok til å si det en stund til :) Bry deg om dine egne saker du!

Anonymous poster hash: e1c95...19e

Skrevet

min eldste er 170 mnd HAHAHAHA, og jeg husker jeg irriterte meg over det samme da ungen var mellom 1-2 år ;)

Anonymous poster hash: 283cf...89a
Skrevet

De første 2 årene synes jeg faktisk det er ok fordi det er en enorm forskjell på en på 13 mnd og en på 23 mnd f.eks. selv om begge to er 1 år. Etter dette blir det bare teit, da holder det med halvår, altså 2 år, 2,5 år, 3 år, 3,5 år osv fram til de er rundt 7-8 år. Uker er greit fram til de er ca 3 mnd gamle.

Anonymous poster hash: 5a419...1ff
Skrevet

Min er 175 mnd.

Anonymous poster hash: c85f7...043
Skrevet

Jeg er 336mnd.. :D

Anonymous poster hash: 43271...cef
Skrevet

23 mnd? Hva med å slå seg helt løs og ta sjansen på å si "snart to år"?

*fnis*

Anonymous poster hash: f9b98...24b
Skrevet

De første 2 årene synes jeg faktisk det er ok fordi det er en enorm forskjell på en på 13 mnd og en på 23 mnd f.eks. selv om begge to er 1 år. Etter dette blir det bare teit, da holder det med halvår, altså 2 år, 2,5 år, 3 år, 3,5 år osv fram til de er rundt 7-8 år. Uker er greit fram til de er ca 3 mnd gamle.

13 mnd er et år. 23 mnd er nesten to år.

Skrevet

13 mnd er et år. 23 mnd er nesten to år.

15 mnd da? :P

Anonymous poster hash: 695dd...a3f

Skrevet

Hvis det er viktig for å fortelle at han er litt eldre enn 1 år så går det jo an å si "ble 1 i september", "begynner å nærme seg halvannet faktisk!" eller "blir to i september".. Ikke at jeg bryr meg.. Tror jeg sa 15 mnd. selv..

Skrevet

Under ett år greit med 1-12mnd, fra fyllte ett 15 mnd og 18 mnd (eller da sier man jo et og halvt år) noe man er før det nærmer seg 2 år. Da sier man snart 2 år, 2 år, litt over to år frem til to go et halvt år osv

Anonymous poster hash: d1c8e...1bc

Gjest Antarctica
Skrevet

Men om ungen på 23 mnd sier man jo "hun er straks to år" og den på 13 "hun fylte ett i desember."

Ingen andre enn foreldre og helsesøster er opptatt av forskjellen på 16 og 19 mnd, altså. De ser en unge på halvannet år der mor og far ser et unikum 😉

Skrevet

Måneder opp til 1 år, deretter 1, 1,5, 2 og 2,5. År deretter. Noe annet er kun interessant med mine egne barn eller nære venners som er jevngamle lekekompiser med mine egne.

Anonymous poster hash: f3b23...0de

Skrevet

Samme med gravide som snakker i uker og ikke måneder når en selv ikke er gravid for øyeblikket.

Anonymous poster hash: f3b23...0de

Skrevet

Der fikk du deg jammen egen tråd!bravo👏🏻

Anonymous poster hash: e3fe2...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...