Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Er det noen her som har god kunnskap til bipolar 2 og kan fortelle litt om det? Jeg har en gryende mistanke om at et nært familiemedlem har det, vedkommende har hatt alvorlig depresjon, men har i det siste begynt å oppføre seg svært ukarakteristisk og ta noen helt vanvittig impulsive beslutninger som har stor påvirkning på alle i familien og ikke hører h*n på noen rundt seg.. Vedkommende virker rett og slett ikke tilregnelig og jeg er svært bekymret. Jeg har lest en del om symptomene, men lurer på om noen kan fortelle litt mer om hvordan det oppleves for pårørende? Anonymous poster hash: c3dbc...b02
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Uff, høres ut som svigermor. Totalt upålitelig og ustabil. Ikke noe kjekt å være pårørende nei. Har oppstått ganske plutselig siste 1-2 årene, utløst av fysisk sykdom. Anonymous poster hash: 1d95b...9a7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Ja, det har vært helt forferdelig. Det er også omstendigheter som har trigget dette hos min slektning. Vedkommende er innforstått med at h*n har alvorlig depresjon, men virker allikevel ikke å se hvordan sykdommen vrir på virkeligheten, slik at h*n burde absolutt ikke ta noen store beslutninger. Når jeg ser tilbake er en del symptomer som jeg på en måte kjenner igjen, men de har vært såpass milde at jeg har bare oppfattet det som "særegenheter". Anonymous poster hash: c3dbc...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå