Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan fortelle om jeg er veldig hårsår eller om dere ville reagert på slike uttalelser av personal i barnehagen. Vi sliter litt med kommunikasjonen med en av de ansatte hun klager alltid på for mye/for lite klær.jeg liker å ha med to tre sett av alt da jeg ikke har bil slik at de skal ha litt ekstra. Dette er et ungt barn som enda griser mye med mat ol. Vi får ofte klager på votter,sko ol enda vi kjøper godt tøy samme merket som de fleste andre. De kan ofte le av oss om barnet har litt tusj streker på klærne, over at jeg ikke gir henne salami siden jeg synes det er seigt til en ett åring og idag måtte jeg sitte å kle på henne sammen med personal da de skulle se hva jeg kledde på henne fir en tur ut som tar tre fire minutter. Jeg synes dette er flaut ovenfor de andre foreldrene, jeg føler jeg får veiledning på så mye men ingen andre har reagert på meg tidligere heller motsatt da jeg er en mor som passer på å gå ut med de hver dag, leker og har utdanning innenfor barn, helse og omsorg.jeg ser veldig ung ut msnge som ikke har pratet med meg tror jeg er både 10-13 år yngre enn jeg er. Jeg lurer ofte på om dette kan være grunnen men synes det er enormt dårlige holdninger å ha om man jobber med barn og deres familier.

Anonymous poster hash: 33713...0e9

Anonymous poster hash: e3104...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres utrolig rart ut. Har aldri opplevd dette. Hadde også reagert her. Så nei du er ikke hårsår.

Anonymous poster hash: 81e22...21d

Skrevet

Kan du ta det opp med lederen? Be om å få snakke med henne og så spørre henne på en helt nøytral og saklig måte hvorfor enkelte av de ansatte mener de må "veilede" deg så mye som de gjør. Spør om det er normal rutine for alle foreldre at de skal sjekke hva foreldrene kler på barna osv.

Jeg ville nok reagert. Om du ser veldig ung ut så kan det være en som tror hun gjør det i beste mening, men som ikke forstår at du ikke er helt grønn.

Anonymous poster hash: 231e0...4c6
Skrevet

Har hørt flere unge bli behandlet på den måten du beskriver. Er ikke tvil om at unge mødre ofte kan bli sett ned på. Vet jo ikke om det er tilfelle her.

Er du litt sjenert, stille og kan fremstå litt usikker, så er det nok lett for en litt dominerende person og forsøke å ta føringen.

Dette er selvsagt ikke greit. Hadde selv tatt det opp med ped.leder på avdelingen.

Anonymous poster hash: d81c9...de6

Skrevet

Ja jeg må vel ta meg en samtale med de. Ønsker ikke å oppfattes som vanskelig er selv pedagog så ønsker ikke å bli oppfattet som vanskelig bare fordi jeg jobber med det samme. Vi har hatt mye dialog i forbindelse med tilvenning er veldig fornøyd med barnehagen er kun denne ene ansatte jeg reagerer på. Vet de andre foreldrene også snakker om dette. Takk for gode innspill

Anonymous poster hash: e3104...ec1

Skrevet

Ikke normalt og bli veileder slik. Hadde også reagert! Si ifra.. Meget spesielt av den ansatte!

Anonymous poster hash: c2a7e...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...