Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hei Jeg veier ca 73 kg og vil gjerne ned til 65. Er 170 høy, kraftig benbygning så ser ikke så "feit" ut. Mest at jeg har gått opp de kiloene det siste året og vil tilbake til der jeg var. Jeg har meldt meg inn på treningsstudio som jeg tenker å gå på ca 3 ggr per uke. Vil også komme i bedre form og få mer overskudd. Har sluttet å snuse (nesten 2 mnd nå) og er fornøyd med det. Noen som har erfaring med å komme i form/gå ned litt i vekt? Nå prøver jeg å spise sunt, knekkebrød med makrell i tomat til frokost, salat til lunsj, pluss et kokt egg, middag som normalt men mer grønnsaker enn ris/pasta/potet. Ligger på ca 1600 kalorier om dagen. Noen hete tips til meg om hvordan man skal gå ned og holde seg der? Anonymous poster hash: 0574f...91f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Vei deg ofte Ikke småspis mellom måltider, annet enn gulrøtter, agurk osv Tren når du skal - alt annet må vike Tenk langsiktig Anonymous poster hash: 7dc91...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå