Gå til innhold

Mobbing - hvor lav terskel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, det hørtes rart ut. Selvsagt er det 0-tolleranse for mobbing.

Saken er at jeg har fått sms fra et for meg ukjent tlfnr, der det står "Homo". Dvs det startet med homo, gjennomde påfølgende meldingene er det klart for meg at det er et barn som sender disse meldingene. Har googlet titt på telefonnummeret og personen som eier dette og funnet ut at nummeret antagelig er registrert på mor.

For meg spiller det selvsagt ingen rolle at et barn kaller meg homo. Men sms'n er antagelig myntet på noen andre, sannsynligvis et annet barn. Her sitter det noen i andre enden som trenger oppfølging i forhold til hvordan man oppfører seg også på tlf.

Spørsmål, hadde du giddi å sende beskjed til moren eller bare latt være?

Anonymous poster hash: 8c203...e5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, det hørtes rart ut. Selvsagt er det 0-tolleranse for mobbing.

Saken er at jeg har fått sms fra et for meg ukjent tlfnr, der det står "Homo". Dvs det startet med homo, gjennomde påfølgende meldingene er det klart for meg at det er et barn som sender disse meldingene. Har googlet titt på telefonnummeret og personen som eier dette og funnet ut at nummeret antagelig er registrert på mor.

For meg spiller det selvsagt ingen rolle at et barn kaller meg homo. Men sms'n er antagelig myntet på noen andre, sannsynligvis et annet barn. Her sitter det noen i andre enden som trenger oppfølging i forhold til hvordan man oppfører seg også på tlf.

Spørsmål, hadde du giddi å sende beskjed til moren eller bare latt være?

Anonymous poster hash: 8c203...e5a

Med mindre det sto et spørsmålstegn etter, så hadde jeg sendt melding til moren her ja.

Anonymous poster hash: a264f...ade

Skrevet

Ja, det hadde jeg ikke nølt med en gang. Dette er jo mest sannsynlig en person som gjør dette over en lav sko. Så da hadde jeg prøvd å gjøre mitt for å sette en stopper for det iallefall.

Skrevet

Ja, det ville jeg ha gjort. Dette er jo åpenbart ment til å være til et annet barn, så det barnet som sitter der og skriver disse meldingene trenger en prat eller ti.

Anonymous poster hash: 9531a...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...