Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Trenger ærlige, positive/negative tanker rundt dette huset, da jeg vurderer sterkt å gå på visning. Vi er på leting etter hus og neskollen vurderer vi, aldri bodd der men har hørt mye positivt. På forhånd takk http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=69731083&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 10edd...789
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Helt ok. Såg ikke så nøye da Anonymous poster hash: 9db84...926
Førstemann Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Fint hus, eneste minuset er at det bare er 2 soverom nede. Jeg ville ikke likt å ligge i 2 etg hvis barna lå i første.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Fint hus, eneste minuset er at det bare er 2 soverom nede. Jeg ville ikke likt å ligge i 2 etg hvis barna lå i første. Takk!dette var noe jeg ikke har tenkt på, så det noteres. Hi Anonymous poster hash: 10edd...789
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Likte ikke kjøkkenet og ikke gulvene.. Egentlig ikke badene heller.. men,,for all del, et fint hus alt i alt.. Anonymous poster hash: 68aad...0ec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Jeg liker ikke å ha det så åpent rundt ute, at det er naboer som ser inn på alle kanter. 3 soverom er litt lite, og negativt at de ikke er i samme etasje. Men ellers innvendig var det normalt fint. Anonymous poster hash: 8c59b...c34
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Fint. Positivt med stor garasje, mye bodplass, loftstue, halvåpen kjøkkenløsning, stor veranda. Negativt med bare tre soverom i et såpass stort hus. Kanskje det er mulig å bygge om utebod til et soverom? Anonymous poster hash: 59936...248
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Kjempefint. Ville gjerne ha hatt det litt lysere mer moderne gulvet som ligger i loftsetagen i hele huset. Lite bilder fra hagen? Er det noe hage? Et hus jeg kunde vært interessert i selv. Anonymous poster hash: 716ed...355
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 For lite antall soverom? Det er vel bare å sette opp vegg i loftstuen? Evt ha loftstuen som gjesterom. Anonymous poster hash: 716ed...355
Fandens Oldemor Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Helt greit, standard hus Veldig mange hus har bare tre soverom, og veldig mange hus har soverommene på forskjellige etasjer. Folk lever gode liv i dem likevel, så hvis dere ellers er veldig interesserte, synes jeg ikke dere skal henge dere så mye opp i det. Dessuten skimtet jeg en typisk loftstueetasje med lite møbler og dårlig utnyttelse, her kan man fikse noe på sikt. Beliggenheten får man aldri endret på, så den må dere være fornøyde med. Sett dere inn i planer for områdene rundt, hvis det er aktuelt.
TPK Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Veldig fint! Personlig kan jeg ikke fordra å ha trappen i stuen eller sånn bardisk på kjøkkenet, men det er sikkert bare meg. Det var også litt for tettbygd strøk for meg, liker det litt mer landlig. Og vi hadde trengt flere soverom.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Syns huset så veldig fint ut! 😀 lykke til med husjakt! Anonymous poster hash: 2956c...070
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 Ja, man kan sette opp en lettvegg på loftet, men det blir ikke et godkjent soverom. Takhøyden er for lav. Det er også vanskelig å møblere med bare skråvegger. Anonymous poster hash: 59936...248
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #14 Skrevet 18. januar 2016 Veldig fint! Personlig kan jeg ikke fordra å ha trappen i stuen eller sånn bardisk på kjøkkenet, men det er sikkert bare meg. Det var også litt for tettbygd strøk for meg, liker det litt mer landlig. Og vi hadde trengt flere soverom. Av nysgjerrighet; hvorfor liker du ikke å ha trapp i stuen? Hvis det er en fin trapp? Anonymous poster hash: 59936...248
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #15 Skrevet 18. januar 2016 Hi, jeg ville tatt meg en tur på visning uansett. Du får kanskje et helt annet inntrykk av huset ved å se det "live". Kanskje forelsker du deg eller kanskje var det helt annet enn forventet og uaktuelt. Dessuten kan man lære av å gå på visninger. Dere får tenkt gjennom hva dere liker og ikke liker osv. Anonymous poster hash: 59936...248
TPK Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Veldig fint! Personlig kan jeg ikke fordra å ha trappen i stuen eller sånn bardisk på kjøkkenet, men det er sikkert bare meg. Det var også litt for tettbygd strøk for meg, liker det litt mer landlig. Og vi hadde trengt flere soverom.Av nysgjerrighet; hvorfor liker du ikke å ha trapp i stuen? Hvis det er en fin trapp? Anonymous poster hash: 59936...248 Jeg har små barn, og måtte hatt trappegrind (=ikke fint), pluss at jeg føler jeg kan falle ned på en måte. Tullete sikkert, men det er nå bare smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #17 Skrevet 18. januar 2016 hmm... Vi skal på den visningen😂 Anonymous poster hash: 1f3b5...1f4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #18 Skrevet 18. januar 2016 hmm... Vi skal på den visningen😂 Anonymous poster hash: 1f3b5...1f4 Æ likte d veldig godt. Men lurer på hvorfor de har pusset opp, for så å ikke ha spotter i taket? Da blir æ litt skeptisk til ka som kan være skjult. Og førr å bevise at æ e sær, likte ikke fargen på gulvet i stua. Anonymous poster hash: 97968...116
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #19 Skrevet 18. januar 2016 hmm... Vi skal på den visningenAnonymous poster hash: 1f3b5...1f4 Æ likte d veldig godt. Men lurer på hvorfor de har pusset opp, for så å ikke ha spotter i taket? Da blir æ litt skeptisk til ka som kan være skjult. Og førr å bevise at æ e sær, likte ikke fargen på gulvet i stua.Anonymous poster hash: 97968...116 Ikke alle som liker spotter. Så du blir skeptisk til et hus hvor eierne har annen smak enn deg? Eller ikke prioriterte å bruke penger og tid på spotter? Anonymous poster hash: 59936...248
Endelig❤️ Skrevet 18. januar 2016 #20 Skrevet 18. januar 2016 Veldig pent hus Kunne gjerne hatt det selv
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #21 Skrevet 18. januar 2016 hmm... Vi skal på den visningen😂 Anonymous poster hash: 1f3b5...1f4 Jeg er ikke HI foressten😊 Anonymous poster hash: 1f3b5...1f4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #22 Skrevet 18. januar 2016 Fint hus, men jeg synes ikke trappa var pen. Det kan jo imidlertid endres... Om du lurer på å kjøpe det er jo ikke småting som "teit skrift på veggen" noe problem. Anonymous poster hash: 155de...bd8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #24 Skrevet 18. januar 2016 Helt greit, standard hus Veldig mange hus har bare tre soverom, og veldig mange hus har soverommene på forskjellige etasjer. Folk lever gode liv i dem likevel, så hvis dere ellers er veldig interesserte, synes jeg ikke dere skal henge dere så mye opp i det. Dessuten skimtet jeg en typisk loftstueetasje med lite møbler og dårlig utnyttelse, her kan man fikse noe på sikt. Beliggenheten får man aldri endret på, så den må dere være fornøyde med. Sett dere inn i planer for områdene rundt, hvis det er aktuelt. Det med soverommene, grunnen til at mange er skeptisk til soverom i ulik etasje er brann om natta. For min del er det ønskelig å ha barna mine i samme etasje, slik at jeg kan ha en mulighet til å redde dem ut. Anonymous poster hash: 8190e...3fe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #25 Skrevet 18. januar 2016 Sjelløst og kjedelig. Sikkert enkelt å holde rent. Bra størrelse på vaskerom. Lite pent kjøkken. Bad som så ut som om det var brukt mye penger uten å få noe igjen for pengene. Veldig negativt at det ikke fantes noe kontor eller ekstrastue. Anonymous poster hash: 8eb04...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå