Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sluttet på p-piller i september. Så husker jeg ikke helt på hvordan syklusen var de første mnd etter det, men har oversikt fra november og til dags dato.
6. -11. november hadde jeg mensen
4.-10. desember hadde jeg mensen
5.-12. januar hadde jeg mensen

Siden november har jeg hatt så fryktelig vondt i magen. Har også vondt i den tiden rundt eggløsning (Hadde aldri dette før). Puppene er ømme. Det kjennes like sårt ut som om jeg nettopp har født (har to barn på 2 og 5 år fra før av). Og det er liksom aldri noe "pause". 

Spørsmålet er egentlig om dette er normalt? Har aldri hatt verken sterke menssmerter og deftinitivt aldri eggløsningssmerter.... Begynner jo å lure på om noe har grodd feil neddi der eller noe.

Anonymous poster hash: 6f622...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt. Det startet da jeg Fikk tilbake mensen etter ti måneder etter fødsel.

Det begynner å gjøre mindre vondt ved eggløsning nå, puppene er nesten ikke ømme lenger og mensen begynner å nærme seg normalen med tanke på smerter. Og det er ett halvt år siden det startet.

Skrevet

Var helt grusomt da jeg også sluttet på pillen. Kunne kjenne absolutt alt som skjedde i kroppen. Og puppene kunne man ikke se på halvparten av syklusen for de føltes som de skulle ramle av.

Skrevet

Æsjda...får vel bare holde ut litt til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...