Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hei!Sluttet på p-piller i september. Så husker jeg ikke helt på hvordan syklusen var de første mnd etter det, men har oversikt fra november og til dags dato.6. -11. november hadde jeg mensen4.-10. desember hadde jeg mensen5.-12. januar hadde jeg mensenSiden november har jeg hatt så fryktelig vondt i magen. Har også vondt i den tiden rundt eggløsning (Hadde aldri dette før). Puppene er ømme. Det kjennes like sårt ut som om jeg nettopp har født (har to barn på 2 og 5 år fra før av). Og det er liksom aldri noe "pause". Spørsmålet er egentlig om dette er normalt? Har aldri hatt verken sterke menssmerter og deftinitivt aldri eggløsningssmerter.... Begynner jo å lure på om noe har grodd feil neddi der eller noe. Anonymous poster hash: 6f622...ab7 Anonymous poster hash: 6f622...ab7
Tipptopp Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har det helt likt. Det startet da jeg Fikk tilbake mensen etter ti måneder etter fødsel. Det begynner å gjøre mindre vondt ved eggløsning nå, puppene er nesten ikke ømme lenger og mensen begynner å nærme seg normalen med tanke på smerter. Og det er ett halvt år siden det startet.
MJ<3 Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Var helt grusomt da jeg også sluttet på pillen. Kunne kjenne absolutt alt som skjedde i kroppen. Og puppene kunne man ikke se på halvparten av syklusen for de føltes som de skulle ramle av.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Æsjda...får vel bare holde ut litt til da. Anonymous poster hash: 6f622...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå