Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 hvorfor tror fulle middelaldrende menn og ja tildels de i 30 åra og at det er ok å tafse på jenter som de føler for... har nå vært noen dager i Polen på EM i håndball og de tror det er fritt frem til å ta på pupper rumpe og det som er...De aller fleste av disse er gifte menn som er på skikkelig heisatur. Og hvorfor reiser bare menn på slike turer, håndball er jo noe veldig typisk jenter, men var så utrolig få damer på jentetur... TAFSING kan de ha seg for gode for altså. Og når man sier ifra at dette må de slutte med så blir man oppfattet som sur og bitchy...Det nytter jo ikke å ta igjen heller for det vil de bare like. Apropos de gifte mennene eller mennene med samboere, utrolig mange som prøver seg og blir så snurt når man sier nei pga de har noen hjemme som venter på de. Litt rotete men bare få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: 82f34...ed5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 hvorfor tror fulle middelaldrende menn og ja tildels de i 30 åra og at det er ok å tafse på jenter som de føler for... har nå vært noen dager i Polen på EM i håndball og de tror det er fritt frem til å ta på pupper rumpe og det som er...De aller fleste av disse er gifte menn som er på skikkelig heisatur. Og hvorfor reiser bare menn på slike turer, håndball er jo noe veldig typisk jenter, men var så utrolig få damer på jentetur... TAFSING kan de ha seg for gode for altså. Og når man sier ifra at dette må de slutte med så blir man oppfattet som sur og bitchy...Det nytter jo ikke å ta igjen heller for det vil de bare like. Apropos de gifte mennene eller mennene med samboere, utrolig mange som prøver seg og blir så snurt når man sier nei pga de har noen hjemme som venter på de. Litt rotete men bare få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: 82f34...ed5 Du må regne med at de samme mennene som tafser reiser på håndballturer for å se på de lettkledde og veldreide håndballjenter og dra seg i løken på hotellrommet etterpå. Det er mange som er utro og er ute etter spenning, alkohol er etter min mening roten til alt vondt, da den fjerner hemninger og samvittighetsfølelse. Så fint at du avviser de opptatte mennene! Tommel opp! Anonymous poster hash: 0b045...1e1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 hvorfor tror fulle middelaldrende menn og ja tildels de i 30 åra og at det er ok å tafse på jenter som de føler for... har nå vært noen dager i Polen på EM i håndball og de tror det er fritt frem til å ta på pupper rumpe og det som er...De aller fleste av disse er gifte menn som er på skikkelig heisatur. Og hvorfor reiser bare menn på slike turer, håndball er jo noe veldig typisk jenter, men var så utrolig få damer på jentetur... TAFSING kan de ha seg for gode for altså. Og når man sier ifra at dette må de slutte med så blir man oppfattet som sur og bitchy...Det nytter jo ikke å ta igjen heller for det vil de bare like. Apropos de gifte mennene eller mennene med samboere, utrolig mange som prøver seg og blir så snurt når man sier nei pga de har noen hjemme som venter på de. Litt rotete men bare få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: 82f34...ed5 Du må regne med at de samme mennene som tafser reiser på håndballturer for å se på de lettkledde og veldreide håndballjenter og dra seg i løken på hotellrommet etterpå. Det er mange som er utro og er ute etter spenning, alkohol er etter min mening roten til alt vondt, da den fjerner hemninger og samvittighetsfølelse. Så fint at du avviser de opptatte mennene! Tommel opp! Anonymous poster hash: 0b045...1e1 Dette er håndball EM for menn så det er bare svette deilige mannekropper å se på hahahha Anonymous poster hash: 82f34...ed5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 hvorfor tror fulle middelaldrende menn og ja tildels de i 30 åra og at det er ok å tafse på jenter som de føler for... har nå vært noen dager i Polen på EM i håndball og de tror det er fritt frem til å ta på pupper rumpe og det som er...De aller fleste av disse er gifte menn som er på skikkelig heisatur. Og hvorfor reiser bare menn på slike turer, håndball er jo noe veldig typisk jenter, men var så utrolig få damer på jentetur... TAFSING kan de ha seg for gode for altså. Og når man sier ifra at dette må de slutte med så blir man oppfattet som sur og bitchy...Det nytter jo ikke å ta igjen heller for det vil de bare like. Apropos de gifte mennene eller mennene med samboere, utrolig mange som prøver seg og blir så snurt når man sier nei pga de har noen hjemme som venter på de. Litt rotete men bare få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: 82f34...ed5 Du må regne med at de samme mennene som tafser reiser på håndballturer for å se på de lettkledde og veldreide håndballjenter og dra seg i løken på hotellrommet etterpå. Det er mange som er utro og er ute etter spenning, alkohol er etter min mening roten til alt vondt, da den fjerner hemninger og samvittighetsfølelse. Så fint at du avviser de opptatte mennene! Tommel opp! Anonymous poster hash: 0b045...1e1 Dette er håndball EM for menn så det er bare svette deilige mannekropper å se på hahahha Anonymous poster hash: 82f34...ed5 Ååå sånn sett ja... Da vil de nok se på de kvinnelige tilhengere som gjør seg til og kler av seg for de mannlige spillerne Anonymous poster hash: 0b045...1e1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Det er noen ordentlig ufyslige greier! Et kne mellom stortærne en hard albu i trynet e.l. er helt på sin plass. Bare husk på å si med høy stemme "åhh unnskyld! Jeg mente det ikke, du sto bare i veien!" etterpå. Eller så kan du jo be om å få telefonnummeret og deretter fortelle at du selvsagt vil spørre kona/samboeren hans om lov først, og om du kan få telefonnummeret hennes også! Anonymous poster hash: b3415...4d5
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd! 😂 Anonymous poster hash: 22865...1e3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Med en gang menn mister hemningene tror de at de er superattraktive og kan taste på hvem de vil. Dette er virkelig å gre alle under en kam da, men det skjer faktisk ganske ofte. Jeg jobber på sykehjem og flere av de gamle mennene der tror de kan klapse pleierne på rumpa, flørte og komme med slibrige kommentarer. Har til og med fårr spørsmål om assistanse til onanering. Æsj sier jeg bare, ikke barehar jeg null interesse av noe slikt, men hvorfor i all verden tror de at vi som er 50 år yngre syns de er attraktive? Anonymous poster hash: 2ab32...236
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Med en gang menn mister hemningene tror de at de er superattraktive og kan taste på hvem de vil. Dette er virkelig å gre alle under en kam da, men det skjer faktisk ganske ofte. Jeg jobber på sykehjem og flere av de gamle mennene der tror de kan klapse pleierne på rumpa, flørte og komme med slibrige kommentarer. Har til og med fårr spørsmål om assistanse til onanering. Æsj sier jeg bare, ikke barehar jeg null interesse av noe slikt, men hvorfor i all verden tror de at vi som er 50 år yngre syns de er attraktive? Anonymous poster hash: 2ab32...236 Der er det sannsynligvis mer demens enn islam...😳
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Med en gang menn mister hemningene tror de at de er superattraktive og kan taste på hvem de vil. Dette er virkelig å gre alle under en kam da, men det skjer faktisk ganske ofte. Jeg jobber på sykehjem og flere av de gamle mennene der tror de kan klapse pleierne på rumpa, flørte og komme med slibrige kommentarer. Har til og med fårr spørsmål om assistanse til onanering. Æsj sier jeg bare, ikke barehar jeg null interesse av noe slikt, men hvorfor i all verden tror de at vi som er 50 år yngre syns de er attraktive?Anonymous poster hash: 2ab32...236 Der er det sannsynligvis mer demens enn islam... Nå var det ikke snakk om islam i hovedinnlegget da. Men det er ikke bare de med demens du.... Anonymous poster hash: 2ab32...236
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Med en gang menn mister hemningene tror de at de er superattraktive og kan taste på hvem de vil. Dette er virkelig å gre alle under en kam da, men det skjer faktisk ganske ofte. Jeg jobber på sykehjem og flere av de gamle mennene der tror de kan klapse pleierne på rumpa, flørte og komme med slibrige kommentarer. Har til og med fårr spørsmål om assistanse til onanering. Æsj sier jeg bare, ikke barehar jeg null interesse av noe slikt, men hvorfor i all verden tror de at vi som er 50 år yngre syns de er attraktive?Anonymous poster hash: 2ab32...236 Der er det sannsynligvis mer demens enn islam...Nå var det ikke snakk om islam i hovedinnlegget da. Men det er ikke bare de med demens du.... Anonymous poster hash: 2ab32...236 Og ikke alkohol engang?! Da er de vel bare gode gammeldagse sjåvinister og grisekæller, da.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er virkelig lei slik oppførsel og har begynt å ta igjen Jeg kan gå bort til en mann og ta et skikkelig balletak og knipe(selvsagt på en som har tafset!) og reaksjonen er fantastisk! De blir fornærmet og såret, og lurer på hvorfor i alle dager jeg kan gjøre noe sånt?!? Vel, jeg gjør jo bare som dem og trodde det var greit?.. Jeg har også begynt å bli fysisk, er noen skikkelig innpåsliten drar jeg til dem..De blir da sur og mener jeg er en bitch!.. Dette er da ute på byn, og det gjelder alle slags menn, også norske. Jeg blir skikkelig sint for det er så utrolig frekt å ta seg til rette på den måten, akkurat som om vi ikke bestemmer selv over egen kropp! Anonymous poster hash: 8a3ea...640
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er virkelig lei slik oppførsel og har begynt å ta igjen Jeg kan gå bort til en mann og ta et skikkelig balletak og knipe(selvsagt på en som har tafset!) og reaksjonen er fantastisk! De blir fornærmet og såret, og lurer på hvorfor i alle dager jeg kan gjøre noe sånt?!? Vel, jeg gjør jo bare som dem og trodde det var greit?.. Jeg har også begynt å bli fysisk, er noen skikkelig innpåsliten drar jeg til dem..De blir da sur og mener jeg er en bitch!.. Dette er da ute på byn, og det gjelder alle slags menn, også norske. Jeg blir skikkelig sint for det er så utrolig frekt å ta seg til rette på den måten, akkurat som om vi ikke bestemmer selv over egen kropp! Anonymous poster hash: 8a3ea...640 Du er helten min❤️ Det skal jeg gjøre neste gang! Haha! "Hvordan kan du gjøre noe sånt" 😂 Anonymous poster hash: 22865...1e3
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2016 #14 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er virkelig lei slik oppførsel og har begynt å ta igjen Jeg kan gå bort til en mann og ta et skikkelig balletak og knipe(selvsagt på en som har tafset!) og reaksjonen er fantastisk! De blir fornærmet og såret, og lurer på hvorfor i alle dager jeg kan gjøre noe sånt?!? Vel, jeg gjør jo bare som dem og trodde det var greit?.. Jeg har også begynt å bli fysisk, er noen skikkelig innpåsliten drar jeg til dem..De blir da sur og mener jeg er en bitch!.. Dette er da ute på byn, og det gjelder alle slags menn, også norske. Jeg blir skikkelig sint for det er så utrolig frekt å ta seg til rette på den måten, akkurat som om vi ikke bestemmer selv over egen kropp! Anonymous poster hash: 8a3ea...640 Du er helten min❤️ Det skal jeg gjøre neste gang! Haha! "Hvordan kan du gjøre noe sånt" 😂 Anonymous poster hash: 22865...1e3 Dette har jeg aldri våget, men det burde vi alle øve på 😝
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #15 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er virkelig lei slik oppførsel og har begynt å ta igjen Jeg kan gå bort til en mann og ta et skikkelig balletak og knipe(selvsagt på en som har tafset!) og reaksjonen er fantastisk! De blir fornærmet og såret, og lurer på hvorfor i alle dager jeg kan gjøre noe sånt?!? Vel, jeg gjør jo bare som dem og trodde det var greit?.. Jeg har også begynt å bli fysisk, er noen skikkelig innpåsliten drar jeg til dem..De blir da sur og mener jeg er en bitch!.. Dette er da ute på byn, og det gjelder alle slags menn, også norske. Jeg blir skikkelig sint for det er så utrolig frekt å ta seg til rette på den måten, akkurat som om vi ikke bestemmer selv over egen kropp! Anonymous poster hash: 8a3ea...640 Du er helten min❤️ Det skal jeg gjøre neste gang! Haha! "Hvordan kan du gjøre noe sånt" 😂 Anonymous poster hash: 22865...1e3 Dette har jeg aldri våget, men det burde vi alle øve på 😝 Tror ikke jeg kommer til å tørre det heller, men ja, dette burde vi alle øve på! 😜 Anonymous poster hash: 22865...1e3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er virkelig lei slik oppførsel og har begynt å ta igjen Jeg kan gå bort til en mann og ta et skikkelig balletak og knipe(selvsagt på en som har tafset!) og reaksjonen er fantastisk! De blir fornærmet og såret, og lurer på hvorfor i alle dager jeg kan gjøre noe sånt?!? Vel, jeg gjør jo bare som dem og trodde det var greit?.. Jeg har også begynt å bli fysisk, er noen skikkelig innpåsliten drar jeg til dem..De blir da sur og mener jeg er en bitch!.. Dette er da ute på byn, og det gjelder alle slags menn, også norske. Jeg blir skikkelig sint for det er så utrolig frekt å ta seg til rette på den måten, akkurat som om vi ikke bestemmer selv over egen kropp! Anonymous poster hash: 8a3ea...640 Du er helten min❤️ Det skal jeg gjøre neste gang! Haha! "Hvordan kan du gjøre noe sånt" 😂 Anonymous poster hash: 22865...1e3 Dette har jeg aldri våget, men det burde vi alle øve på 😝Tror ikke jeg kommer til å tørre det heller, men ja, dette burde vi alle øve på! 😜 Anonymous poster hash: 22865...1e3 Jeg har tenkt på det lenge, og det er faktisk helt sykt at mennesker tar seg sånn til rette overfor andre mennesker! Jeg fant ut at jeg ikke finner meg i det mer, det er min kropp og jeg bestemmer hvem som skal få ta på meg, og hvor! Ingen andre enn meg bestemmer det, og da må man visst ta saken i egne hender. Sånn siden mange menn er neandertalere i hode! Så jeg syns alle kvinner skal ta tilbake kroppen sin og sin selvbestemmelse! Det er bare til å prøve, det er deilig frigjørende Nå skal det vel sies at jeg trener bla selvforsvar og det har gitt meg en helt ny og sterkere holdning Anonymous poster hash: 8a3ea...640
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd! Helt sikkert ikke muslimer. De går mest i flokk. Det er det kanskje ikke så lett å være tøff i trynet og slå tilbake med 10-15 menn stående rundt/ over deg? Men bare fortsett å bagatellisere og slå billige poeng på dette du. Det er jo uhyre viktig å poengtere at det er menn generelt som er problemet, ikke kulturen muslimene drar med seg. Anonymous poster hash: dcdca...20c
Gjest Antarctica Skrevet 20. januar 2016 #18 Skrevet 20. januar 2016 (endret) De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd!Helt sikkert ikke muslimer. De går mest i flokk. Det er det kanskje ikke så lett å være tøff i trynet og slå tilbake med 10-15 menn stående rundt/ over deg? Men bare fortsett å bagatellisere og slå billige poeng på dette du. Det er jo uhyre viktig å poengtere at det er menn generelt som er problemet, ikke kulturen muslimene drar med seg. Anonymous poster hash: dcdca...20c Min personlige erfaring med dette er hinduer og katolikker. Og ja, det var vel 10-15 i slengen. Denne dama har møtt noen andre som gjør det samme, nordmenn av ukjent religion. Plager det deg så enormt at tafsing ikke er et heeeeeeelt eksklusivt muslimsk fenomen? For jeg syns vel ærlig talt det er et større problem at kvinner i HELE verden må plages med dette enn at en bruker på DiB slår billige poeng. Du syns motsatt. Deg om det. Endret 20. januar 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #19 Skrevet 20. januar 2016 De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd!Helt sikkert ikke muslimer. De går mest i flokk. Det er det kanskje ikke så lett å være tøff i trynet og slå tilbake med 10-15 menn stående rundt/ over deg?Men bare fortsett å bagatellisere og slå billige poeng på dette du. Det er jo uhyre viktig å poengtere at det er menn generelt som er problemet, ikke kulturen muslimene drar med seg.Anonymous poster hash: dcdca...20c Min personlige erfaring med dette er hinduer og katolikker. Og ja, det var vel 10-15 i slengen.Denne dama har møtt noen andre som gjør det samme, nordmenn av ukjent religion. Plager det deg så enormt at tafsing ikke er et heeeeeeelt eksklusivt muslimsk fenomen? For jeg syns vel ærlig talt det er et større problem at kvinner i HELE verden må plages med dette enn at en bruker på DiB slår billige poeng. Du syns motsatt. Deg om det. Her var det vel du som først forsøkte å slå et billig poeng Anonymous poster hash: f42e0...2fd
Gjest Antarctica Skrevet 20. januar 2016 #20 Skrevet 20. januar 2016 (endret) De har sikkert nylig konvertert til islam. Det kan umulig være norske menn med moderne kvinnesyn og pappaperm du har opplevd!Helt sikkert ikke muslimer. De går mest i flokk. Det er det kanskje ikke så lett å være tøff i trynet og slå tilbake med 10-15 menn stående rundt/ over deg?Men bare fortsett å bagatellisere og slå billige poeng på dette du. Det er jo uhyre viktig å poengtere at det er menn generelt som er problemet, ikke kulturen muslimene drar med seg.Anonymous poster hash: dcdca...20c Min personlige erfaring med dette er hinduer og katolikker. Og ja, det var vel 10-15 i slengen.Denne dama har møtt noen andre som gjør det samme, nordmenn av ukjent religion. Plager det deg så enormt at tafsing ikke er et heeeeeeelt eksklusivt muslimsk fenomen? For jeg syns vel ærlig talt det er et større problem at kvinner i HELE verden må plages med dette enn at en bruker på DiB slår billige poeng. Du syns motsatt. Deg om det. Her var det vel du som først forsøkte å slå et billig poeng Anonymous poster hash: f42e0...2fd Det er det jeg kommenterer på ja. Og det er problematisk fordi...? Endret 20. januar 2016 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå