Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Det ene barnet mitt fikk ødelagt brillene under lek på skolen. Skolen har forsikring, og jeg fikk beskjed om at hvis vi leverte kvitteringen så dekket skolen reparasjonen. Men brillene lar seg ikke reparere, dekker da skolen nye?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Unger får vel nye briller uansett, dekt gjennom NAV? Vi får i allefall dekt nye glass + deler av innfatningen når det måtte trenges. Anonymous poster hash: 80f4d...05b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Nei, det kommer an på hvorfor de trenger briller Mitt barn har tidligere fått det dekket, men slik jeg forstod øyelegen sist så ville vi nå bare få dekket om han endret styrke. Endret 18. januar 2016 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Nei, det kommer an på hvorfor de trenger briller Mitt barn har tidligere fått det dekket, men slik jeg forstod øyelegen sist så ville vi nå bare få dekket om han endret styrke. Du får dekket mye uansett. Så lenge barnet har vært til behandling hos øyelege, optiker eller ortoptist tidligere. Et av mine er ferdig med behandling hos spesialist, og får fortsatt briller dekket av nav. Skolens forsikring dekker kun skader, ikke gjenstander. Brillene til et av mine brillebarn (har 3) ble borte på tur på skolen, og de dekket etter massiv pågang fra meg, men de hevdet hele tiden at de ikke dekker slikt over hodet. Men her dekket de det nav ikke betaler da.. Anonymous poster hash: 7d091...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå