Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie. Anonymous poster hash: f1907...89e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Så ubrukelig innlegg Anonymous poster hash: 1e938...52c
Luksusdyret Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie. Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Bedre å vite det.. Så kan man kutte ut falske venner og mannen. Jeg ville og kvittet meg med deg.. Det virker nesten som du godter deg, og føler deg bedre enn denne stakkars dama bare fordi at du vet det.... Anonymous poster hash: f2a75...c99
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Ville ha visst! Anonymous poster hash: 40d4b...fb5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Vet ikke om jeg ville visst det, men jeg hadde kuttet deg ut på flekken når du hadde sagt det. At du sitter og vet sånt uten å ha sagt noe hadde ødelagt vårt vennskap. Anonymous poster hash: f60a3...5af
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Bor jeg sammen med venninna mi eller eksmannen min ettersom en av oss må flytte? Eller mener du jeg må flytter fordi jeg kommer til å mislike naboen? I såfall, get real. Verden er full av ræva naboer. Ville ikke visst. Hva tjener det til annet enn faenskap? Ingenting som blir bedre av det uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 jeg ville vist, men om du hadde vist det lenge, ville jeg kuttet ut deg også. Anonymous poster hash: d2d86...51f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje jeg allerede vet? Og valgte vennskapet med henne framfor ekteskapet med mannen, han var allikevel en notorisk casanova som forfører og misbruker kvinner hvor enn han går. At hun lot seg lokke var trist - men mest trist for henne selv. Hun fikk clamydia og måtte innrømme det hele for mannen. Han kom over det. At du ønsker å sladre om dette forteller bare at du er sensasjonslysten og platt. Vi trenger deg ikke. Anonymous poster hash: 9cf10...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Ville visst selv om det hadde vært hardt. Er ikke interessert i falske venner. Mannen til venninnen har også ret til å vite. Anonymous poster hash: 58b35...69e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Oi så kvalmt!! Det vil si at min x-svigersøster lå med lillebroren sin (min x-mann) vi er fortsatt bestevenninner og naboer. Men shit! Du som vet alt, hva Gjør jeg nå? Anonymous poster hash: b6577...0ca
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie. Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg. Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg. Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende. Anonymous poster hash: f1907...89e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #14 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg.Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende. Anonymous poster hash: f1907...89e Man MÅ ikke omgås naboer. Bare hvis man liker dem... Anonymous poster hash: 9cf10...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #15 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje jeg allerede vet? Og valgte vennskapet med henne framfor ekteskapet med mannen, han var allikevel en notorisk casanova som forfører og misbruker kvinner hvor enn han går. At hun lot seg lokke var trist - men mest trist for henne selv. Hun fikk clamydia og måtte innrømme det hele for mannen. Han kom over det. At du ønsker å sladre om dette forteller bare at du er sensasjonslysten og platt. Vi trenger deg ikke.Anonymous poster hash: 9cf10...bfa Nei, du er ikke henne, det forstår jeg meget godt i forhold til hvordan du formulerer deg. Anonymous poster hash: f1907...89e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg. Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende. Anonymous poster hash: f1907...89e Men da er det bare til pass for henne. Jeg unner virkelig mannen til denne dama å kunne velge informert og heller finne ei som ikke er utro. Anonymous poster hash: 29312...dec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #17 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg. Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende. Anonymous poster hash: f1907...89e Oj, her var det mye visvas som kanskje ikke betyr noe for de det gjelder. Anonymous poster hash: ec62f...eda
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #18 Skrevet 18. januar 2016 Hvorfor blir dere så sinte? Det er bare et spørsmål om et moralsk dilemma. Anonymous poster hash: f1907...89e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #19 Skrevet 18. januar 2016 Skjønner heller ikke hvorfor dere angriper Hi. Uansett hva hun gjør/ikke gjør blir det feil. Noen vil ikke vite det så hadde hun sagt det, ble dei feil. Noen ønsker å vite så hadde hun holdt det for seg selv, ble det feil. Hi er usikker og spør om råd, men det er også feil fordi hun enten ikke har sagt det før eller fordi hun skal slutte å blande seg. Anonymous poster hash: 58b35...69e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. januar 2016 #20 Skrevet 18. januar 2016 Skjønner heller ikke hvorfor dere angriper Hi. Uansett hva hun gjør/ikke gjør blir det feil. Noen vil ikke vite det så hadde hun sagt det, ble dei feil. Noen ønsker å vite så hadde hun holdt det for seg selv, ble det feil. Hi er usikker og spør om råd, men det er også feil fordi hun enten ikke har sagt det før eller fordi hun skal slutte å blande seg. Anonymous poster hash: 58b35...69e Svaret er ganske lett? Passe sine egne saker.. i alle fall her. Det eneste som preger hi her er jo sensasjonslyst eller sjalusi.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #21 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg.Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende. Anonymous poster hash: f1907...89e Nå forsto jeg svaret over her dit hen at man automatisk mistet huset når man ikke var gift lenger. Uavhengig av hvor vidt man vet om forholdet mellom x'en og nabodama eller ikke. Så spørsmålet mitt er fortsatt, hvorfor mister man huset når man ikke er gift lenger? Hvorfor kan ikke hun beholde huset og la x'en flytte ut? For all del så tror nok ikke jeg hadde vært så happy med å ha bodd i nabohuset til elskerinnen til x'en min. Men, så lenge jeg ikke hadde vist noe ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kunne fortsatt å bo der... Anonymous poster hash: 4c904...080
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #23 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje jeg allerede vet? Og valgte vennskapet med henne framfor ekteskapet med mannen, han var allikevel en notorisk casanova som forfører og misbruker kvinner hvor enn han går. At hun lot seg lokke var trist - men mest trist for henne selv. Hun fikk clamydia og måtte innrømme det hele for mannen. Han kom over det. At du ønsker å sladre om dette forteller bare at du er sensasjonslysten og platt. Vi trenger deg ikke.Anonymous poster hash: 9cf10...bfa Nei, du er ikke henne, det forstår jeg meget godt i forhold til hvordan du formulerer deg. Anonymous poster hash: f1907...89e Men kanskje jeg er SOM henne. Kanskje hun vet likevel. Kanskje det ikke er din sak hva voksne folk gjør i senga. Kanskje alle fire var del av det. Anonymous poster hash: 9cf10...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #24 Skrevet 18. januar 2016 Kommer an på hvor mange andre som vet. Hvis det bare er du som vet og sjansen er liten for at andre får vite det, så vil jeg heller være lykkelig uvitende. Hvis hele bygda vet og ler av meg bak ryggen min, så vil jeg vite... Anonymous poster hash: 09446...31e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #25 Skrevet 18. januar 2016 Vil du vite det? Det vil si, det jeg vet er at hun lå med mannen din flere ganger da dere var gift. Det er dere ikke nå lenger, gift altså. Men du er enda svært god venninne med naboen din, og hun lå med mannen din mens du var gift med han, og mens dere var bestevenninner og dro på ferie sammen. Holder det å ha miste mannen, eller vil du vite om dette? Da mister du venninnen din også, og kanskje huset ditt, siden jeg regner med at en av dere flytter. Ja, jeg regner med at det blir helt forferdelig, hun er jo gift med barn og familie.Anonymous poster hash: f1907...89e Jeg ville ha visst. Man mister jo huset uansett siden de ikke lenger er gift. At elskerinna er gift hadde jeg ikke brydd meg om, mannen hennes fortjener å vite og ta informert valg.Hvorfor mister man huset hvis man ikke er gift lenger? Anonymous poster hash: 4c904...080 Fordi man ikke orker å bo vegg i vegg med med ei som har innyndet seg vennskap og ligget med din mann. Eller at hun som har ligget med din man forstår at hun ikke kan bli boende. Eller kanskje blir hun kastet ut av sin mann, og at dere bedratte blir boende.Anonymous poster hash: f1907...89e Nå forsto jeg svaret over her dit hen at man automatisk mistet huset når man ikke var gift lenger. Uavhengig av hvor vidt man vet om forholdet mellom x'en og nabodama eller ikke. Så spørsmålet mitt er fortsatt, hvorfor mister man huset når man ikke er gift lenger? Hvorfor kan ikke hun beholde huset og la x'en flytte ut? For all del så tror nok ikke jeg hadde vært så happy med å ha bodd i nabohuset til elskerinnen til x'en min. Men, så lenge jeg ikke hadde vist noe ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kunne fortsatt å bo der...Anonymous poster hash: 4c904...080 Som du kveruler. Jeg skriver at man kanskje mister huset. Fordi man ikke orker å bo der mer, som en konsekvens av opplysningene som kommer fram. Jeg hadde ikke orket å bo vegg i vegg med hun som sugde av mannen min på festene vi holdt. Anonymous poster hash: f1907...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå