Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Har byttet til sportsdel på Emmaljungavognen, og opplever at selene er for korte til å kunne brukes når vi bruker vinterpose. De er dratt helt ut på max, og det er den delen som skal opp mellom beina som jeg opplever er alt for kort. Husker jeg hadde noe av det samme problemet med storesøster sin vogn som var en 2007-modell, men ikke i nærheten av dette. Er der noen som vet om det finnes noen slags forlenger til denne slik at vi kan bruke selene nå i vinter? Anonymous poster hash: 3108a...a18
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Vi hadde samme problemet med vår Emmaljunga vogn. Vi kjøpte noen universalseler på Barnas hus som kan festes i to kroker i sportsdelen.☺☺ http://www.barnashus.no/babytravel-gasele-vognsele-sort-11559.html Anonymous poster hash: 995b7...ce9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Vi kjøpte og universalseler. Helt håpløst med de som er i sportsdelen. Men vogna er gull med bag da Anonymous poster hash: 2dd53...62f
Blondzilla Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Du må nesten kjøpe løse seler. Den sportsdelen til Emnaljunga er generelt ikke god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå