Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Helst uten alt for rare matvarer og som er gode uten oppvarming? Sliter litt med å variere. Anonymous poster hash: 03b72...cd0
pitrijorg Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Er en gruppe som heter matpakke gruppa eller noe på face. Der får man farlig mye motivasjon. :)
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jenta mi er glad i påsmurte lefser for tida. Med smøreost og laks, spekeskinke eller brunost inni. Enkelt og greit og kan gjøres klart kvelden før.
Snøfnugget Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Polarbrød med pålegg? Gutten min er veldig glad i polarbrød med smør og brunost.
BøllefrøOgBolla Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Matmuffins, grove pizzasnurrer (de kan jo ha taco, pepperoni, salami, skinke, kylling, eller hva du vil i) eller fylte horn? Jeg lager mye å har i fryseren, så er det bare å legge de frosne i matpakka så er de tint til lunsj 😃 Eggerøre eller omelett er enkelt, mettende og godt. Fiskekaker? Pitabrød med salat og kjøttpålegg? Yoghurt med kornblanding og frukt (eller frokostblanding) ellers putter vi alltid i cherrytomater, knaskerøtter, paprika, kålrot eller en eller annen grønnsak - og kanskje noen druer eller en halv banan eller ett lite eple ❤️
skinnfilla Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Min er veldig glad i tacolefse med salat,agurk ,revet ost og mais. Varierer med skinkebiter,kylling , reker eller pølsebiter. Har litt rømme i en boks ved siden av. Endret 18. januar 2016 av skinnfilla
MarianeA Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er glad mine unger synes brødskiver med vanlig pålegg er både godt og lettvint. Har vi polarbrød innimellom er det stas. Altså,ingen fancy matpakker her. Å lage flere bokser med div kjøtt, salat og diverse hadde ikke vært aktuelt til hverdags.
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Pastasalat? Makaroni, skinke eller kylling, agurk, paprika og mais. Eller det som barnet synes er godt. Her er det populært med oliven, krutonger og perletomater. Pizzasnurrer er lettvint og godt. Bruk gjerne ferdig pizzabunn som du smører fyll og ost på, ruller sammen, deler og steker. Superkjapt! 👍🏻 Ellers er mine glade i sandwicher. Vanlig grovt brød med salat, agurk, ost og kyllingskinke. Litt majones til de som liker det. Gresk yoghurt med crunch er også populært. Av og til steker jeg grove lapper på kvelden. Har oppi det jeg har der og da av grovt mel, havregryn, melk, kesam e.l, samt bakepulver, egg og litt vaniljesukker. Det som ikke blir spist til kvelds havner i matboksen, med ost, bær eller syltetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå