Gå til innhold

Kan noen forklare dette for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som ser helt annerledes ut live enn på bilder.hun legger stadig ut nye ansiktsbilder av seg selv på både Facebook og viber. Ansiktet er feilfritt, krystallklart. Hvordan er det mulig?

Er det noe man gjør på tlf får å få det til?

Sorry, men jeg er så lite datainteressert at jeg må spørre. Opplys meg, er dere snille?

Anonymous poster hash: 8c28c...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filter heter det.

Anonymous poster hash: 52f1f...488

Skrevet

Hvordan gjør man det?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Har en sånn på Facebook jeg også. For all del, hun er en pen jente i virkeligheten også, men på nettet er hun virkelig feilfri. Må innrømme at jeg ikke ser helt vitsen. Men det er vel Photoshop og filter ja. På instagram finnes det jo filter man kan legge på før man legger ut bildet. På mobilkameraet mitt er det også flere filter når jeg tenker meg om. Kan legges på både før og etter man tar bildet.

Anonymous poster hash: 52c29...9e3

Skrevet

Tlf min har en sånn selfie-innstilling som glatter ut rynker og blurrer bort eventuelle fødselsmerker og lignende

Anonymous poster hash: 8de01...bcf

Skrevet

Tlf min har en sånn selfie-innstilling som glatter ut rynker og blurrer bort eventuelle fødselsmerker og lignende

hei hva slags tlf har du :P

Skrevet

Det er DETTE jeg mener! Hvordan gjør man det??

På alle bilder hun legger ut av ansiktet så er det feilfritt, glatt og perfekt. Hvordan i huleste gjør man det??

Skrevet

Nå har du jo fått flere svar på det?!

Skrevet

Men skjønner ikke hvordan man gjør det?

Har verken Facebook eller insta.

Skrevet

Samsung note 4 ;)

Skrevet

Men skjønner ikke hvordan man gjør det?

Har verken Facebook eller insta.

Som jeg skrev, kameraet på telefonen har en sånn innstilling. Så når jeg har kameraet på telefonen på selfiemodus kan jeg da velge denne innstillingen som gjør at kameraet gir meg perfekt glatt hus osv (selv om jeg ikke har det). Forsto du nå? ;)

Skrevet

De fleste nye telefoner har dette. Hvis du overdriver ser det så teit ut! Du kan både forbedre huden, forstørre øynene og smalne ansiktet. Prøv alle tre samtidig for en latter :)

Skrevet

Samsung note 4 ;)

Etter å ha lest denne tråden måtte jeg sjekke min note 4 for å se hvor pen jeg ble med filter. Turns out, det stod på fullt allerede. Så jeg er nok en tapt sak 😂
Skrevet

Det finnes ulike apper for sånt. Apper for å påføre mer sminke også.

Jeg kjenner ei som bruker det på babyen din til og med. En baby! som er perfekt fra før. Og det er så tydelig at det brukes. Flaut.

Anonymous poster hash: 7e398...afb

Skrevet

Jeg syns det er en merkelig ting å gjøre jeg da. Jeg har ei på fb som jeg rett og slett ikke kjente igjen i virkeligheten! Det var endel år siden jeg hadde sett henne, utenom bilder på fb (uten noen rynker, kviser eller andre merker i ansiktet), og da jeg så henne hadde hun rett og slett ganske mye i ansiktet irl. Tok en stund før jeg koblet hvem det var. I mine øyne er det ganske pinlig. De som kjenner en vet jo at man ikke ser sånn ut. Så hva da med alle "du er så fin/pen"-kommentarer som virker mer eller mindre obligatoriske under bilder på fb? De som legger ut kommentarene vet jo at de skriver det til et totalt retusjert bilde.

Skrevet

Det finnes ulike apper for sånt. Apper for å påføre mer sminke også.

Jeg kjenner ei som bruker det på babyen din til og med. En baby! som er perfekt fra før. Og det er så tydelig at det brukes. Flaut.

Anonymous poster hash: 7e398...afb

Snakker vi om en viss instagram'er her eller?😁😁

Anonymous poster hash: e1acb...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...