Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Det startet egentlig etter han ble 3 mnd. Da fikk han en ørebetennelse. Siden da har han vært utrolig sutrete på dagtid og natta har også blitt noe helt annet. Han sov mye hos meg når han hadde ørebetennelse, slik sover vi enda. Jeg tør ikke ha han i midten av senga da vi har mykere seng enn han, å han har begynt sove på magen. Så han ligger i armkroken min. Nå begynner armene mine å verke... Han sovner greit hver kveld, men ved 22.30 tiden våkner han, hver kveld i 4 mnd., har forsøkt å få han til å sovne i senga si igjen, men etter 2- 3 timer har jeg gitt opp, vi må sove begge to. Har flere barn. Ikke sover han på dagen heller, eller stort sett bare 30 min. dupper. Så jeg tror han er grinete fordi han ikke finner roen. Han er motorisk urolig, hender og ben som kranser urolig når han skal finne roen. Ellers har vi undersøkt han godt hos legen. Går til manuellterapeut. Men ingen funn som skal tilsi at han har vondt eller er så urolig. Har funnet trange øreganger. Men vet ikke om det gjør vondt. Sitter han på fanget eller vi er ute blant andre er han blid som en sol! Gir han masse oppmerksomhet, nærhet og kjærlighet. Vi er som limt sammen! Men han burde vel kunne leke litt alene, eller så løsner vel det når han skjønner hvordan han skal komme seg fremover. Det er det med søvn som gjør meg mest urolig. Får helt vondt av han fordi han ikke finner roen. Får dårlig samvittighet også, når jeg sier han er sutrete. For han er så herlig! Men tenk om han har vondt noen plass.. Ble egentlig henvist for at vi skulle utelukke reflux. Men legen på sykehuset sa at så små barn ikke kunne ha reflux så det ble ikke noe utredning på det.. Erfaringer? Anonymous poster hash: 831d8...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå