Gå til innhold

Sjekk denne UNIKE leiligheten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

66186872 Er Finn.no koden .... Megler har i hvertfall rett i at dette ser man ikke hver dag...

Anonymous poster hash: 2e100...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 076d2...77c

Skrevet

jau....

Totalrenovering

Skrevet

Haha. Unik ja. Liten smak av Thailand, det soverommet der.

Men passer vel majoriteten av de som bor på Fjell?

Anonymous poster hash: 4d965...5fa

Skrevet

Huff, tror de skal slite litt med å selge. Med mindre det kommer en kjøper med like sær smak. Jeg hadde aldri kjøpt den, da jeg måtte totalrenovert.

Anonymous poster hash: dc9cc...4c2
Skrevet

Det svir i øynene mine

Anonymous poster hash: bebdc...8d4

Skrevet

Herlig! Jeg måtte nok gjort noe med spragleveggene, men kanskje jeg hadde blitt superglad av å ha oransj tak?

Skrevet

Takst: 1 290 000, prisantydning 1 400 000??? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jeg hadde ikke turt å skrive at det var nyoppusset i annonsen, det der var noe av det jævligste jeg har sett på lenge nå det gjelder oppussing.

Anonymous poster hash: 108f8...817

Skrevet

Hehe. Ikke akkurat norsk stil, men et herlig, friskt pust. De riktige kjøperne er nok superhappy for å slippe hvite vegger i alle rom😄 Selv hadde jeg blitt helt svimmel😁

Anonymous poster hash: 84410...626

Skrevet

Oppspydd Hytte møter 70tallet......

*Grøss*

Anonymous poster hash: 4ad6a...a9f
Skrevet

Den er jo unik. Har aldri sett noe lignende.

Skrevet

Dette er på fjell, hvor det er kulturer fra verden over. Så sikkernpå at de finner noen som liker det.

Er jo ganske mange som liker litt sterke farger i hjemmet sitt,selv om vi normenn ofte er litt kjedelige i fargevalget våre 😉

Anonymous poster hash: d38b8...742

Skrevet

Hovedsoverommet...herregud!! Er det en drøss med tulipaner over senga der??! Kjenner jeg dør bittelitt her...😂😂😂😂

Anonymous poster hash: f2393...2ef

Skrevet

Eneste badet som var ok i mine øyne, ellers var resten oppussing for min del.

Anonymous poster hash: 7b62c...3bf
Skrevet

Tror jeg hadde slitt med å få sove i den leiligheten der. Blir stressa bare av å se på bildene.

Skrevet

Aldri noe sted har ordene "unik" og "særegent" passet bedre inn.

Skrevet

Unikt stygg!

Anonymous poster hash: e6d1a...cdf

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg kan jo skjønne at megleren ikke har lyst til å kalle en spade for en spade i dette tilfelle. Man prøver jo å bli kvitt dette marerittet av en leilighet. Men å dra den helt ut i andre enden , og påstå at det er verdens flotteste gravemaskin man har...det blir for dumt. Vi har jo øyne i hodet!

Skrevet

Likte barnerommet jeg :)! Og leiligheten er jo fin, bare fargene og tulipanene jeg måtte gjort noe med.

Anonymous poster hash: 27dfc...97c

Skrevet

Jeg mistenker nesten forfatteren av salgsteksten for å være ironisk: unik leilighet, usedvanlig koselig balkong (som faktisk "kan bringe fram den gode feriefølelsen man får i varmere strøk!"), svært koselig stue, eksklusivt preg på kjøkkenet, når det hele fremstår som et mareritt i overflater. 

Anonymous poster hash: bc553...8f3
Skrevet

Det er et par detaljer jeg ikke liker.

Men ellers tror jeg de som går på visning snarere blir imponert enn skremt.

Hvis man klarer å se litt igjennom dusinvare-fargebehandlingen av megler fotoene, ser man at dette er ganske gode greier. Ikke akkurat en erkenorsk løsning, men en god løsning. Jeg hadde elsket den balkongen!

Anonymous poster hash: 7ec5e...6a2

Skrevet

Totalrenovering er å overdrive. Man kommer veldig langt med maling og det har ingenting med totalrenovering å gjøre.

Barnerommet line jeg, mye av det andre ble for mye...

Anonymous poster hash: 3fd70...aa0

Skrevet

Taket i stua! Hahaha!

Anonymous poster hash: e7c1d...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...