Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Min treåring er forkjølet, men ellers ingen 'synlige' tegn på sykdom. Likevel gråter han, har aua (på forskjellige steder hver gang) og er generelt utilpass. Det er veldig ulikt han, han er en glad morgenfugl ellers, så nå blir jeg i tvil om jeg skal levere han i barnehagen. Hva er deres grenser for å holde hjemme barn som 'bare ikke er i form'? Anonymous poster hash: ac091...099
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Allmenntilstand er det viktigste. Hvis h*n ikke pleier å være slik ville jeg holdt barnet hjemme. Anonymous poster hash: a4e7d...4fb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje han holder på å bli syk? Kan jo være slakk uten feber også, men hvordan måler du feberen? Min erfaring er at disse panne- og øretermometrene ofte viser feil. Om du skal være helt sikker på resultatet må du måle i rumpa. Anonymous poster hash: 0df8d...60c
Mammatassar Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Min tass er akkurat likedan i dag, og i går og dagen før.... Er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå