Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Hva kan det komme av? Skal jeg ta henne til legen? Anonymous poster hash: 04cbe...a70
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Hva kan det komme av? Skal jeg ta henne til legen? Anonymous poster hash: 04cbe...a70 Polypper, falske mandler, store mandler... Hvis det er permanent bør du gå til legen, ja. Ikke hvis hun bare er snørrete. Anonymous poster hash: e17c0...9f6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Hva kan det komme av? Skal jeg ta henne til legen? Anonymous poster hash: 04cbe...a70 Polypper, falske mandler, store mandler... Hvis det er permanent bør du gå til legen, ja. Ikke hvis hun bare er snørrete. Anonymous poster hash: e17c0...9f6 Skal følge med en uke eller to. Hun sluttet da jeg dyttet henne over på siden (fra rygg). Ingen merkbare pustestopp. Hi Anonymous poster hash: 04cbe...a70
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Er det noe hun har begynt med plutselig er det nok en luftveisinfeksjon av noe slag. Har hun alltid snorket bør det sjekkes hos lege ift polypper etc. Anonymous poster hash: cadde...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå