Gå til innhold

Har skrevet her tidligere om

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg møtte som viste seg å like litt sånn bdsm opplegg i senga, noe som var helt nytt for meg, men som jeg syntes virket litt spennende. Vell, nå viser det seg at han kunne tenkt seg å tisse på meg og......og det er jo en litt annen sak.............vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, måtte bare skrive det ned😅🙈😂

Anonymous poster hash: c8131...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeee hjelp!! 😳🙈🙀💩

Anonymous poster hash: 960a3...80f

Skrevet

Og da er ikke veien lang til scat 💩

Anonymous poster hash: c947f...dc6

Skrevet

Jeg husker jeg svarte deg i den forrige tråden din også. Jeg sa den gang at det at han var så tidlig ute med å skyve grenser, det at han gikk for kvelning første gang dere hadde sex osv., det tyder på at han kommer til å ville gjøre langt, langt "grovere" ting etter hvert. De fleste som driver med slikt ville tatt ting mer forsiktig og gradvis enn han gjorde.

Det at han nå vil gjøre dette, det overrasker meg ikke.

Jeg kunne aldri ha godtatt det. Jeg ser på en slik handling som nedverdigende og respektløs (selv om jeg vet noen tenner på det).

Dette er bare begynnelsen av hva denne mannen vil ønske å gjøre med deg. Du er tydeligvis ikke der.

Anonymous poster hash: 3f95c...99b
Skrevet

Og da er ikke veien lang til scat 💩

Anonymous poster hash: c947f...dc6

Hva er det?

Hehe!

Hi

Skrevet

Eeeee hjelp!! 😳🙈🙀💩

Anonymous poster hash: 960a3...80f

Hehehe, min tanke og 😂🙈😂

Hi

Skrevet

Jeg husker jeg svarte deg i den forrige tråden din også. Jeg sa den gang at det at han var så tidlig ute med å skyve grenser, det at han gikk for kvelning første gang dere hadde sex osv., det tyder på at han kommer til å ville gjøre langt, langt "grovere" ting etter hvert. De fleste som driver med slikt ville tatt ting mer forsiktig og gradvis enn han gjorde.

Jeg kunne aldri ha godtatt det. Jeg ser på en slik handling som nedverdigende og respektløs (selv om jeg vet noen tenner på det).

Dette er bare begynnelsen av hva denne mannen vil ønske å gjøre med deg. Du er tydeligvis ikke der.

Han sir enda han ser på alt som krydder og ikke Må ha det... Han ønsker mer enn bare sex med meg og han liker at jeg er uerfaren.

Jeg kunne sikkert gjort noe av disse tingene han ønsker(han vil dominere meg), men denne tisse tingen å det er no go allså........

Hi

🙈

Skrevet

Jeg svarte deg i den andre tråden, jeg er en som driver med bdsm.

Alle har forskjellige grenser, og noen liker å skyve på dem, men samtidig tenker jeg at man vet inni seg hvor langt man faktisk vil gå. Ingen her kan si hva du skal gjøre, det kan bare du vite. Når det er sagt så er urinering og den slags uaktuelt for meg, og heldigvis mannen min.

Det er nok mange som tenner på det, og jeg personlig har ikke fordommer mot det på den måten, men jeg liker ikke tanken på det. Og vi driver med saker som er langt over andres grenser :P

Anonymous poster hash: 55025...d25

Skrevet

Han sir enda han ser på alt som krydder og ikke Må ha det... Han ønsker mer enn bare sex med meg og han liker at jeg er uerfaren.

Jeg kunne sikkert gjort noe av disse tingene han ønsker(han vil dominere meg), men denne tisse tingen å det er no go allså........

Hi

Test ham ut, da.... hvis han vil ha deg mer enn denne typen sex, hvis han sier han er fornøyd med vanlig sex.... si at du ikke ønsker mer enn vanlig sex det første året, og etter det får du se. Da vil du fort se om han mener det han sier eller om han raskt vil begynne å mase eller presse på grensene du har satt.

Skrevet

Hi

🙈

Jeg vet ikke om jeg hadde stolt på at han kun kan klare seg med kun vaniljesex når han virker å være så "inni" bdsm. Jeg vil aldri gå tilbake til kun vanilje..

Skrevet

Jeg svarte deg i den andre tråden, jeg er en som driver med bdsm.

Alle har forskjellige grenser, og noen liker å skyve på dem, men samtidig tenker jeg at man vet inni seg hvor langt man faktisk vil gå. Ingen her kan si hva du skal gjøre, det kan bare du vite. Når det er sagt så er urinering og den slags uaktuelt for meg, og heldigvis mannen min.

Det er nok mange som tenner på det, og jeg personlig har ikke fordommer mot det på den måten, men jeg liker ikke tanken på det. Og vi driver med saker som er langt over andres grenser :P

Okei, hei igjen :)

Hmm....hvorfor liker han at jeg er uerfaren når det egentlig tilsier at jeg ikke er på samme plass som han?

Han sier han blir kåt bare av blikket mitt og at han ikke trenger at jeg berører han for å få han kåt og at han ikke har vært borti det før..

Til nå vet jeg at han liker å leke med pusten min, 'smekke' meg, kommanderte meg til feks å kle av meg å be meg legge meg ned å iranere mens han ser på med klærne sine på. Ber meg kle av meg fremfor han..straffe meg, osv..

Jeg lo så jeg grein når han sa det om tissingen og jeg sa det var uaktuelt noe som var greit..

Han sier som sagt at han ikke Må ha disse tingene men at han synes det er morsomt å utforske ting..:) han har også fått følelser for meg noe som gjør ting litt vanskeligere, for jeg kan ikke involvere meg så mye enda da jeg er ganske nysingel og ikke klar. Jeg vil bare ha det gøy å kose..

Hi

Skrevet

Hos meg blinker det i alle varsellamper når folk får seg til å si "jeg liker at du er uerfaren".

Det betyr egentlig noe helt annet, f eks "du er sikkert lett å manipulere", eller "jeg liker tanken på upløyd mark, når jeg blir lei, tar jeg neste."

Anonymous poster hash: 0d180...4ed

Skrevet

Kjære vene tenker jeg... Jeg ville aldri gått med på noe sånt. Og jeg er ikke prippen, men hva i huleste har tissing med sex å gjøre? Makan til rare ting i verden!

Selv om du er med på noen ting så trenger du ikke si ja til alt. Si nei til dette og se hvor sur han blir.

Anonymous poster hash: 65267...f3a

Skrevet

Vel, som regel MÅ man ikke gjøre alt man har lyst til. Mannen min har lyst til det samme, og vi har vært gift i 15 år uten at det har skjedd, og uten at jeg har endret syn på om det kommer til å skje. Mannen lever helt fint med det.

At han liker at han er uerfaren er nok fordi da kan han "lære deg opp". Det er ekstra tilfredsstillende å klare å få noen med på sånne ting som ikke har erfaring med det selv.

Anonymous poster hash: a522f...21f
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelpost er fjernet fra tråden.

JW, brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...