Gå til innhold

Var det riktig å bryte all kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Gammel venn, plutselig vilt forelsket, gjensidige følelser, begge er gift.

Jeg ga nå beskjed, etter ganske lang tid med føleri, at jeg må slette ham fra Facebook, Instagram og kontaktliste bare for å få følelsene til å forsvinne.

Føler bare tomhet nå egentlig. har mistet en venn, har skuffet meg selv ved å falle for noen andre, og føler meg som en dramaqueen som sletter kontakt. Burde jeg heller bare jobbet meg gjennom det? Jeg orket bare ikke å kunne gå inn på facebook profilen hans og se siste nytt, eller vite at han hadde sett et bilde jeg la ut på Instagram. Han kom så alt for nær.

Tror dere vennskapet noen gang kan komme tilbake? Jeg skjønner ikke hva som skjedde :(

Anonymous poster hash: f23d2...0e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, god ide å bryte kontakten. Sørg gjerne litt. Men det går mye lettere over når du får ham litt på avstand. Vennskapet kan gjenopprettes om dere begge opplever at de romantiske følelsene blir borte og at dere kan være som før igjen. Men inntil da er det lurt å ikke ha kontakt.

Anonymous poster hash: cbb71...25f

Skrevet

Ja, god ide å bryte kontakten. Sørg gjerne litt. Men det går mye lettere over når du får ham litt på avstand. Vennskapet kan gjenopprettes om dere begge opplever at de romantiske følelsene blir borte og at dere kan være som før igjen. Men inntil da er det lurt å ikke ha kontakt.

Anonymous poster hash: cbb71...25f

Akkurat nå føles det som om at følelsene aldri vil komme til å forsvinne.. Og jeg føler meg som en idiot fordi jeg fortalte ham at jeg tenkte på ham hver dag og derfor måtte bryte kontakt. Selvsagt etter noen øl, så jeg syns det er synd at jeg ikke gikk ut av det med stil.. :-/

Vil jo ikke at han skal glemme meg.. samtidig som jeg vet det ikke er noen andre alternativer..

Takk for svar :)

HI

Anonymous poster hash: f23d2...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...