pitrijorg Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Er den "bedre" sånn Som de sier. Nærmer meg med stormskritt her, og merker at jeg er mer nervøs nå enn med de to andre. Som igrunn gikk veldig greit for seg
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Ikke tyngre eller lengre i alle fall! Anonymous poster hash: 8e8af...b77
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Har hørt at nr tre er en luring. Her var deto første stjernekikkere som tok hhv 34 og 26 timer. Nr tre var styrtfødsel. Intenst mens det stod på, men tusen ganger bedre enn de to første. Anonymous poster hash: 75942...a09
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Nja. Hvis du ser bort fra at jeg hadde symfyseløsning fra helvete og at det derfor var smerter uten like, så var den nok bedre ja... kom inn kl 3 og fødte kl 5. Kjapt gjort med andre ord! Men hadde maserier i flere døgn først, det var ganske slitsomt og ikke noe jeg hadde opplevd før
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Nr 1 6,5 timer Nr 2 2,5 timer Nr 3 8 døgn med rier av og på... Så ja, tredjemann er en luring! Ingen smertelindring på de to første,men nr 2 ble satt i gang med drypp. Med nr 3 måtte jeg ha spinalbedøvelse, men jeg slet ikke bare med riesmerter,jeg var jo utslitt i tillegg. Anonymous poster hash: 9c085...898
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 3.mann er en luring! Hadde rier hele dagen uten å skjønne det(trodde det var kynnere). Så når jeg endelig skjønte alvoret, ble det full fart i ambulanse og fødte med en gang vi kom på sykehuset! Deilig å være ferdig så fort da :-) Anonymous poster hash: 17c38...0fb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 1. 27 timer 2. 1,5 time 3. 4 timer, men bare den siste timen var vond.. Ingen luring her altså. Og det er den beste av de 3- Ikke for lang og ikke for kort. Helt etter boka:) Anonymous poster hash: 2ade9...02d
liniss - mamma til tre små Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Å herrefred jeg blir så redd... gruer meg noe helt forferdelig:( vært så "heldig" at bedde de to fødslene jeg har hatt ble satt igang og startet på sykehuset. Livredd for å miste kontroll, ikke rekke frem, ikke skjønne osv...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Å herrefred jeg blir så redd... gruer meg noe helt forferdelig:( vært så "heldig" at bedde de to fødslene jeg har hatt ble satt igang og startet på sykehuset. Livredd for å miste kontroll, ikke rekke frem, ikke skjønne osv... Skal love deg at du vil føle deg mye mer klar for alt når riene er i gang. Du har gjort det før, det gikk bra da, så bare kos deg siste tiden nå og nyt denne fødselen som den sterke erfarne kvinnen du er! Sender deg masse energi og gode tanker 💕✨ Anonymous poster hash: 17c38...0fb
liniss - mamma til tre små Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Takk :-) helt ærlig har jeg aldri hatt fødselsang før nå. Sover lite, tenker mye å er livredd! Men ja , jeg har gjort det før. Ut må han , så jeg har ikkenoe valg! Men uff... ingen god følelse dette her.
Husbygger Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Tredjemann er en luring på alle måter, de to første fikk jeg 10 og 22 dager før termin. De var stjernekikkere og fødslene startet med vannavgang, og fødslene var lange. Med tredjemann var jeg på to bomturer hvor jeg trodde fødselen var startet. Jeg gikk 6 dager over termin, men når det endelig startet så gikk det fort. Det gikk 30 min fra første ri til mannen og en nabo tok i mot henne på badegulvet. Lykke til med fødselen, vondt er det men premien er fantastisk ☺
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Den tredje fødselen skilte seg fra de to første, fordi den startet med vannavgang. De to første kom også før termin, mens nr tre kom dagen etter termin Den var også den vondeste av alle tre, like vond som styrtfødselen med 2.mann, bare dobbelt så lang... Men ukomplisert og fin, så alt i alt kan jeg vel ikke klage! Anonymous poster hash: e418b...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå