Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Er det bare min mann som fremstår helt blind når han leter etter noe? Jeg kan si han eksakt hvor ting ligger men finner han det?nope! Er nesten hver dag. Så går jeg og finner det akkurat der hvor jeg sa det var. Anonymous poster hash: 79c20...e90
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Haha som jeg skulle sagt det selv!! Akkorat likt hee i huset Anonymous poster hash: a62a1...be5
TPK Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Ja, samme her også! Og ser ut som eldstegutten har arvet det flotte trekket...
klishe89 Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Her og.... Også det evige maset om hvor ting er. Er da ikke min jobb å vite hvor du har lagt det trådløse headsettet ditt......
mpb♥ Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Mannen sliter med det og eldstemann sliter med akkurat det samme.. Håpløst!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Jeg er sånn som din mann hi Anonymous poster hash: b0fc0...79b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Akkurat det samme her. Kan stå rett foran det har "leter" etter og ikke se. Jeg forstår bare ikke hvordan det går an! Og legger fra seg ting i svime. Alltid en leting etter mobil/nøkkel/lommebok. Og nå har han fått briller også. Tar ikke lang tid før han ikke finner dem heller, tenker jeg. Skikkelig irriterende. Av og til gidder jeg ikke lete sammen med han selv om jeg vet jeg mest sannsynlig finner det ganske kjapt. Anonymous poster hash: 13750...5f3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Min mann er også håpløs. Blir så irritert. Virker ikke som han skjønner begrepet "leting"... Han åpner et skap eller en skuff, og sier at han ikke finner... Spiller ingen rolle om det står rett foran øynene på ham heller... Han ser det ikke! Anonymous poster hash: 2118f...a4e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Samme her! Jeg beskriver AKKURAT hvor det ligger, men han finner det likevel ikke! Anonymous poster hash: 5daca...3b3
Gjest Antarctica Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Jeg pleier å ta en litt småironisk "Blir jeg nødt til å reise meg og peke på den for deg, elskling...?" Da flyr det en faen i ham, og så skal han i alle fall ikke ha hjelp!
Førstemann Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Min er flink til å lete, han. Trøbbelet er at han aldri husker hvor han legger ting og at han alltid MÅ lete. Hva er det for noe tull? Jeg leter sjelden eller aldri etter ting, jeg vet jo hvor jeg legger fra meg ting.
I scream for icecream! Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Samme her. I tillegg blir han helt lam i armene og står bare der og glaner. Så trenger han hjelp, jeg løfter på én ting og der var jammen tingen. Merkelig! Han er heldigvis temmelig frustrert over det selv også, så vi har mye moro med det.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 Ja, vi kaller det bare "gutteleite" her i huset 😄. Anonymous poster hash: 79e0c...18a
MilleMarmelade Skrevet 17. januar 2016 #14 Skrevet 17. januar 2016 Jepp, er sånn her også. Og når JEG trenger hjelp til å finne noe, nei da har han ingen tips å komme med!
Mamma_til_2 Skrevet 17. januar 2016 #15 Skrevet 17. januar 2016 (endret) Typisk letesamtale her i huset: Han : elskling har du sett kortmappen min? Jeg: den ligger på kommoden i gangen. Han nei har sett der. Jeg: se en gang til. Han: tror du jeg er blind, den er ikke der. Jeg: neida du er ikke blind, men den ligger der, skal jeg vise deg? Han: ja! Jeg reiser meg går i gangen henter kortene på kommoden, versågod vennen. Han: å var de dær jeg så de ikke☺ Endret 17. januar 2016 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Hehe!Hvis jeg sier f.eks:"Se i skuffen i gangen",så kan han åpne den,glans,uten å løfte på noe,i to sekunder ,før han sier:"Jeg finner den ikke jeg!" Erre mulig!Heldighvis har jeg kontroll på hvor det meste er men slitsomt å må finne alt til han! Anonymous poster hash: e052f...a49
Himmel og hav Skrevet 18. januar 2016 #17 Skrevet 18. januar 2016 Mannen min er god på å leite, men sønnen min er håpløs. Han kan leite etter f.eks en bestemt genser, åpne skapdøra, kikke inn, smelle igjen og si: den er ikke der. Jammen, løft på noe daaaa! Jeg har konkludert med at han har en sterk tro på magi, sånn at om han bare stirrer på et sted lenge nok, så popper det han ser etter fram. Det har ikke virka enda, men han lever åpenbart i håpet!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #18 Skrevet 18. januar 2016 Jeg er litt sånn selv... Jeg vet som regel hvor jeg har ting, og jeg kan gå og se der jeg vet det ligger uten å finne det, for så å lete på alle tenkelige steder i hele huset. Så ser jeg der jeg trodde det lå igjen, deretter alle utenkelige steder i hele huset. Tilbake der jeg trodde det lå, og der var det jammen! Anonymous poster hash: dd9bb...bb2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #19 Skrevet 18. januar 2016 Problemet til min mann er at orker ikke TENKE over hvor ting kan være! Dersom han ikke vet hvor noe er på sekundet, så bare gir han opp og overtaler seg selv at det ikke er viktig. Jeg må bli skikkelig sur for at han skal gjør en innsats, tenke og lete. Det toppet seg da alle babybildene av gutten vår var slettet fra datamaskinen. Jeg maste i ett helt år, og han bare trakk på skuldrene og sa at 'de finnes nok en plass, dukker opp når vi minst venter det'. Det endte med en skikkelig krise og jeg satte et ultimatum om at hvis han ikke brydde seg om bildene så klarte ikke jeg å bry meg om ham. Først da satte han i gang en kjempeaksjon med recovery av en gammel harddisk, bistand fra dataingeniør-kompiser og dagesvis med leting gjennom titusenvis av bilder... Anonymous poster hash: 8509a...5b0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #20 Skrevet 18. januar 2016 Hørt om manneleting? Har ett sånt utrykk på jobb. Jobber i bhg og hvis noen ikke finner noe og andre finner det kaller vi det manneleting. Anonymous poster hash: 77aaf...962
pitrijorg Skrevet 18. januar 2016 #21 Skrevet 18. januar 2016 Å hvis det er en liten ting du ikke finner sånn på første forsøk, herregud da har man jo null kontroll på hvor ting er hen... Men manneleting ja. Er til tider veldig underholdene og se hvor lamme de til tider kan være.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #22 Skrevet 18. januar 2016 Sa til mannen her om dagen at han har jammen mange gode egenskaper, men leting er ikke en av de. Han var enig. Dog skylder han på meg fordi han mener jeg flytter på ting. Sorry, men potetskrelleren har hatt samme plass i 6 år, siden vi flyttet inn 😁 Anonymous poster hash: 6f823...c27
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #23 Skrevet 18. januar 2016 Min mann skylder også på meg og at jeg har ryddet bort ting😂 Sannheten er at han er ustrukturert, glad i skippertak og en smule lat. Dette resulterer i nesten daglige leteaksjoner etter mobil, regninger (for de legger han alle andre plasser enn i regningsskuffa på kontoret) osv, osv. Trekker på smilebåndet daglig over ting han ikke finner så finner/ sier jeg hvor det er med en gang. HI Anonymous poster hash: 79c20...e90
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #24 Skrevet 18. januar 2016 Sånn var pappa også. Det var et helvete hver gang vi skulle ut døra, for han kunne jo ikke finne nøkkelknippet. Mamma ble skjelt huden full fordi HAN ikke fant nøklene! En gang glemte han lommeboka på taket av bilen da vi skulle kjøre. Mamma fikk skylda! Heldigvis er de skilt nå. Merker jeg har litt samme tendensene, jeg husker aldri hvor jeg har lagt ting. Men lete gjør jeg selv uten å klage Anonymous poster hash: bf61f...e2d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2016 #25 Skrevet 18. januar 2016 Min x var ekstremt dårlig på å lete! Av en eller annen grunn mente han vist at vi oppbevarte det meste i øverste del av leiligheten - dvs taket og øverste delen av veggen.... Han fant ALDRI noen ting! Værste var nok den gangen han kom i hundre hjem fra jobb for å hente røyk, han fant nemlig ikke røykpakken - som stakk opp fra brystlommen! Sønnen min er helt lik dessverre. Heldigvis er min nye samboer mye flinkere, han vet stort sett hvor han har ting Anonymous poster hash: b0b41...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå