Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Er det mer spesielt å få barn med noen man elsker en noen man ikke elsker? Føler man det samme for barnet? Anonymous poster hash: 141bf...b00
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Ja, men det er tabu. Betyr ikke at man ikke liker og elsker barna, men det er bedre å få barn med en man elsker. Anonymous poster hash: e42ce...fe9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Åh, jeg fikk første med en mann jeg ikke elsket-men jeg elsker da dette barnet like betingelsesløst som det jeg har fått med min nåværende mann. Når det er sagt var det enklere å gå gjennom svangerskap og fødsel med en mann som som støttet og elsket meg gjennom hele prosessen, for ikke å snakke om at det er hyggeligere å ha en partner i hverdag, ferier og høytider. Men, igjen, dette har ikke påvirket hvordan jeg føler for barna jeg har satt til verden :-) Anonymous poster hash: 178e1...142
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Mye romantikk knyttet til dette. Nå som mitt barn er sykt ser jeg at kjærligheten jeg selv har følt for barnets far har null og nix å si for hvilken farsrolle han inntar. Det er stefaren som går an å bruke til noe. Og vårt forhold kan vel best beskrives som et fornuftsekteskap... Anonymous poster hash: 3e373...4b3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Påvirker ikke følelsene for barnet her.. men det har jo ekstremt mye å si for generelt velvære og vil dermed også potensielt påvirke tilknytning gen til - og sensitivitet overfor barnet.. jeg var nok en bedre moe i runde nr to med en støttende pappa som jeg elsket... elsker begge barna like mye, men har mer dårlig samvittighet overfor og litt skjørere samspill med nr en... Anonymous poster hash: d47f7...d8b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Jeg selv tar meg selv i å dulle å være mer mamma for nr2 som jeg fikk med en mann jeg elsker, mer en jeg gjorde med barn nr1 som jeg var alene med. Mannen har også et barn fra før, jeg vet det er tabu. Han fikk barn med xen, som han sa den gang han elsket. Men påstår det er noe annet denne gang. Han oppfører seg likt meg, jeg prøver snakke om det, men han blir helt stressa og sier ja jeg vet hva du mener men ikke snakk om det! Anonymous poster hash: 141bf...b00
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Jeg selv tar meg selv i å dulle å være mer mamma for nr2 som jeg fikk med en mann jeg elsker, mer en jeg gjorde med barn nr1 som jeg var alene med. Mannen har også et barn fra før, jeg vet det er tabu. Han fikk barn med xen, som han sa den gang han elsket. Men påstår det er noe annet denne gang. Han oppfører seg likt meg, jeg prøver snakke om det, men han blir helt stressa og sier ja jeg vet hva du mener men ikke snakk om det! Anonymous poster hash: 141bf...b00 Må si meg enig med din mann, Dette er ikke noe å dvele ved, men nå gjør jeg det jo ved å dytte denne tråden til toppen igjen..... Anonymous poster hash: e42ce...fe9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Jeg tror man føler det samme for barnet, men det må jo nødvendigvis være mer spesielt å få barn med en man elsker. Det å glede seg over at barnet har likheter med pappaen, det å sammen sitte med sin nyfødte lille knott og beundre den. Min første reaksjon da jeg så datteren var "ånei, hun er jo prikk lik faren! Fått ørene hans til og med!" Hadde jeg elsket pappaen så hadde jeg også elsket at barnet lignet ham. Anonymous poster hash: ede94...04a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Jeg tror man føler det samme for barnet, men det må jo nødvendigvis være mer spesielt å få barn med en man elsker. Det å glede seg over at barnet har likheter med pappaen, det å sammen sitte med sin nyfødte lille knott og beundre den. Min første reaksjon da jeg så datteren var "ånei, hun er jo prikk lik faren! Fått ørene hans til og med!" Hadde jeg elsket pappaen så hadde jeg også elsket at barnet lignet ham. Anonymous poster hash: ede94...04a Edit: I det lange løp mener jeg at man elsker barnet like mye. Anonymous poster hash: ede94...04a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Påvirker ikke følelsene for barnet her.. men det har jo ekstremt mye å si for generelt velvære og vil dermed også potensielt påvirke tilknytning gen til - og sensitivitet overfor barnet.. jeg var nok en bedre moe i runde nr to med en støttende pappa som jeg elsket... elsker begge barna like mye, men har mer dårlig samvittighet overfor og litt skjørere samspill med nr en... Anonymous poster hash: d47f7...d8b Det var en søkt påstand uten grunnlag... Anonymous poster hash: 974d4...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå