Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Blir snart 30 år so begynner å få panikk..blir snart gammal jo😐😐 får vel snart rynker og hengepupper så går de bare nedover!!! Eg ferdig å få barn da ivertfall. 3 barn fra 3-12 år. Anonymous poster hash: 06386...622
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 30-årene er definitivt bedre enn 20-årene. Nå er jeg 42 år og har det veldig bra, 40-årene er de beste hører jeg de sier, både seksuelt og på andre områder Anonymous poster hash: 05b19...28f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Jeg er 35. Helt ok det. Syns ikke over/under 30 er noe å stresse med. Man er jo den samme uansett alder. Jeg er masse rynker i fjeset, men det gjør ikke noe. Vi får jo alle dette etter hvert:) Anonymous poster hash: 58a77...c4c
Gjest Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Ikke så gæli i fylle 30 og ei heller 40 år! Er velsignet med lite rynker og puppene henger ikke på knærne ennå Er forresten 43 år og er på topp på alle plan om dagen. Gled deg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 For meg ble det en periode på noen år som var preget av mye moro. Festing, reiser og en del uhemmet sex. Ble slutt med samboer rett før fylte 30, så jeg slo meg løs. Ferdig med studier, så hadde penger til mye reiser og kunne gjøre som jeg ville. Flyttet i kollektiv og fikk mange nye venner. En del ons og en knullekompis hadde jeg også. Ingen rynker og ingen hengepupper. Men nå som 40-åring sitter jeg her med småbarn og flate pupper, og rynkene rundt øynene begynner så smått å komme. Men det gjør ingenting, hvert tiår har sin sjarm. Anonymous poster hash: 3853c...288
SuperFries Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Jeg er en mye bedre meg i 30-årene enn i 20-årene! Jeg kan mer, jeg vet mer, jeg gjør det bedre på jobben, jeg klarer å prioritere bedre i livet generelt. Jeg koser meg mer med venner, med familie og med barn. Rynkene begynner såvidt å komme, men der gjør ikke noe. Får ikke med utvikling i livet uten noen varige mén.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Jeg trives fantastisk mye bedre i 30 årene enn i 20 årene (er 37 nå). Ikke at jeg hadde det fælt i 2 årene, det var utrolig masse fjas og gøy og bra da også. Men det er likevel langt bedre å være litt eldre enn sa -uten å være det minste gammel! Slapp av, 30 er ikke gammelt! Og rynker og hengepuoper kommer ikke over natta 😂 Anonymous poster hash: 8898f...81d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Jeg syns det var litt pes å fylle 30, så mye styr da jeg måtte begynne å farge over det sølvgrå håret mitt, måtte kjøpe meg sånn trusepåtreder på "enklere liv", bestille gebiss, reservere plass på pleiehjem, måtte begynne å mose all mat osv... Neida, fra spøk til alvor Husker jeg gruet meg skikkelig til å fylle 30, men tro meg, man merker ingen forskjell på å være 29 og 30 Eneste jeg merket var at jeg ble mer trygg på meg selv og egne valg/avgjørelser. Livet i 30 årene er helt greit Nå fyller jeg 37 ila året og begynner å føle på det å skulle dra seg mot 40, men jeg er meg selv og alder er bare et tall, så det går nok fint Anonymous poster hash: f348e...4cb
pappa til 1 Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Hahaha 30 e ikke gammel. Man har jo kanskje landa ting på plass, Hus,bil, utdanning, snøfreser, å man kan nyte livet å bruke penga på noe man vil ha! Som for eksempel motorsykkel
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Hahaha 30 e ikke gammel. Man har jo kanskje landa ting på plass, Hus,bil, utdanning, snøfreser, å man kan nyte livet å bruke penga på noe man vil ha! Som for eksempel motorsykkel Motorsykkel? Er ikke det 40 års krisa da? Anonymous poster hash: f348e...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Helt fantastisk! Jeg er tryggere på meg selv og har mye bedre selvtillit enn jeg noen gang har hatt. Og all den kunnskapen man sitter med etter 30 år på denne jord. Sexen er like bra om ikke bedre 😉 Rynker har jeg ikke lagt så mye merke til, men det kommer jo uansett. Det er bare å nyte 😊 Anonymous poster hash: 1df1c...594
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Jeg trives mye bedre i 30-åra enn i 20-åra. (Er 34). Jeg føler meg tryggere og mer sikker på meg selv, på avgjørelser, roligere, tenker på kropp og utseende, men stresser ikke med det på samme måte som før. Har mer voksne tanker, er fornuftig, mer opptatt av ting og folk rundt meg, på fest er jeg bare for å ha det gøy med venner (og mann), ikke noe guttemas og usikkerhet omkring det. Føles rett og slett topp! Ha to barn på 6 og 9, er i et lykkelig ekteskap på 8.året, stabile inntekter, mye god familie rundt meg, gode venner, en jobb jeg trives i og ingen plager eller sykdommer som plager meg eller mine barn eller mann. Kunne ikke hatt det bedre:-) Anonymous poster hash: dda19...152
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 PS: jeg har knapt rynker og ingen tror jeg er i mitt 35.år:-D Så det er håp! Anonymous poster hash: dda19...152
pappa til 1 Skrevet 17. januar 2016 #14 Skrevet 17. januar 2016 Hahaha 30 e ikke gammel. Man har jo kanskje landa ting på plass, Hus,bil, utdanning, snøfreser, å man kan nyte livet å bruke penga på noe man vil ha! Som for eksempel motorsykkel Motorsykkel? Er ikke det 40 års krisa da? Anonymous poster hash: f348e...4cb Ahahaha ja d kan hende 😂 Men æ har jo planlagt alt frem til 50år 30 ferdig med baby produksjon, 50 så e alle ute, å æ kan ta me madammen å rømme fra mørketida her oppe 😀
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #15 Skrevet 17. januar 2016 Takk for fine ord damer☺ nå er jeg litt mer positiv☺ de med sexliv stemmer nokk for sexen blir bare bedre og bedre allerede😄 fant g-punktet mitt i fjor 😄 Hi Anonymous poster hash: 06386...622
MotherOfDragons Skrevet 17. januar 2016 #16 Skrevet 17. januar 2016 Så digg å være over 30(straks 34). Har funnet en ro, er trygg på meg selv, er i bedre form enn noensinne, er blitt mamma og er godt gift
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #17 Skrevet 17. januar 2016 .... Ferdig? Anonymous poster hash: b1378...d79
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #18 Skrevet 17. januar 2016 For meg ble livet så mye bedre. Startet med å gå fra mannen min, så flytte fra byen jeg mistrivdes i. Så starte med utdannelse, ble frisk fra langvarig sykdom. Sex har blitt en helt ny verden. Og nå har jeg en kjæreste jeg elsker høyere, enn jeg har elsket noen annen mann. Så alt er faktisk bedre. Jeg har ikke blitt slankere, eller bedre trent. Men jeg er så mye mer glad i kroppen min. Anonymous poster hash: 4362a...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå