Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Føler meg litt dum nå, men føler for og dele dette 🙈 ettersom det er 5 dager over IKM idag, så har jeg tenkt litt på åssen "symptomer" jeg har hatt og har 🙈 sånn fra IKM dag 1.. Litt kvalm Ett snev av ømme brystvorter og ømme/vonde bryster Tisser OFTE og da mener jeg ofte🙊 til og med mannen kommenterer det😂 Sultfølelse rett etter jeg har spist Vondt i ryggen/korsryggen Mensmurringer og hatt litt menssmerter Luft i magen🙈 haha!! Trøtt, sover mye... humørsvingninger Hvit/gul tykk utflod.. noen ganger mye, andre ganger lite Drikker mye, tørst hele tia.. Og hatt litt vondt i sia, spesielt høyre.. Spørs om mensen er rett rundt hjørnet eller om kroppen lurer meg med noe her😂 føler meg lurt og dum egentlig🙈 Har tatt tester, senest i efta og bare negative:/ mensen pleier heller ikke være forsinket... God søndag ✌ Anonymous poster hash: 1ca3a...c6d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Føler meg litt dum nå, men føler for og dele dette 🙈 ettersom det er 5 dager over IKM idag, så har jeg tenkt litt på åssen "symptomer" jeg har hatt og har 🙈 sånn fra IKM dag 1.. Litt kvalm Ett snev av ømme brystvorter og ømme/vonde bryster Tisser OFTE og da mener jeg ofte🙊 til og med mannen kommenterer det😂 Sultfølelse rett etter jeg har spist Vondt i ryggen/korsryggen Mensmurringer og hatt litt menssmerter Luft i magen🙈 haha!! Trøtt, sover mye... humørsvingninger Hvit/gul tykk utflod.. noen ganger mye, andre ganger lite Drikker mye, tørst hele tia.. Og hatt litt vondt i sia, spesielt høyre.. Spørs om mensen er rett rundt hjørnet eller om kroppen lurer meg med noe her😂 føler meg lurt og dum egentlig🙈 Har tatt tester, senest i efta og bare negative:/ mensen pleier heller ikke være forsinket... God søndag ✌ Anonymous poster hash: 1ca3a...c6d Jeg har ikke hatt symptomer så tidlig de gangene jeg har vært gravid. Er det vanlig da? Men uteblitt mens er jo et godt tegn! Anonymous poster hash: 8eb0a...38e
Uglis92 Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Det kommer vel litt ann på sikker men mensen pleier ikke være forsinket :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå