Gå til innhold

Vurderer skyvedørsgarderober i helspeil. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bytte skyvedører i garderobeskapet i gangen og vurderer to dører med heldekkende speil. Først og fremst praktiske årsaker til dette da vi ikke har helfigurspeil noe sted i huset, og heller ikke har plass til det i noe annet rom. Men jeg lurer på om det blir forstyrrende med så stor speilflate samt om det blir vanskelig å holde rent. Noen innspill?

Anonymous poster hash: 5156a...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Full av fingermerker alltid. Men veldig praktisk, skaper rom og lys. Og gir helfigurspeil. 

Skrevet

Ok i gangen. Men på soverommeter det litt slitsomt med speil overalt. Jeg har faktisk en grense på hvor festlig jeg synes det er å se meg selv naken. Vi hadde speil over en hel lang vegg, og der var jeg, hele tiden!

Anonymous poster hash: 98ced...e9c

Skrevet

Vi har det i gangen og er veldig fornøyd!Blir selvfølgelig fingermerker noen ganger,men man må da tørke over en vanlig dør også- så synes ikke det er noe problem. (Har selv fire barn fra 1-8 år med tanke på fingermerker)

Anonymous poster hash: e178b...89e

Skrevet

Tusen takk for svar, tror vi går for det😊

Anonymous poster hash: 5156a...cea

Skrevet

Vi har det i gangen. Kjempefornøgd, gangen vart masse større og lysere og vi slepp å bruke plass på stort speil ein annan plass i gangen. Eg tek ikkje det så tungt med fingermerker då. Vaskar berre litt innimellom når det blir for gale;-)

Anonymous poster hash: 152b4...808

Skrevet

Kjøp 3 dører. Vi har to dører og bruker nesten ikke midten av skapet.

Anonymous poster hash: 5a644...3ab

Skrevet

Vi har speil bare på en dør (av to), og jeg angrer på at vi ikke tok på begge dørene. Ser bare rart ut med ett.

Anonymous poster hash: bf2b2...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...