Gå til innhold

Mobilavhengighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader altså, jeg klarer ikke å legge fra med mobilen. Det er forum/facebook/nettaviser hvert ledige sekund. Jeg føler at jeg kaster bort hele livet mitt på dette, men jeg klarer faktisk ikke å la det være. Dib og facebook er nesten det eneste sosiale livet jeg har, bortsett fra mann og barn. Jeg skriver aldri noe, bare leser og leser til hodet nesten sprenges. Jeg er akkurat like avhengig som de som f.eks røyker, jeg bare kaster bort mye mer tid på det 😭

Anonymous poster hash: e6ed1...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Til og med på jobb😦

Anonymous poster hash: 356dd...9c3

Skrevet

Bytt ut smarttelefonen med en enkel en der du bare kan ringe og sende meldinger.

Anonymous poster hash: 96fc0...f45

Skrevet

Jeg har også blitt slik. Sitter og trykker straks jeg har anledning. Det første jeg tenker på når jeg våkner. Er usosial her hjemme og lar ikke mobilen ligge lenge før jeg bare må. Tror jeg må ta en bestemmelse om mindre mobilbruk. Mannen er også slik, sånn sett er vi jo like. Og jeg kjenner at jeg irriterer meg når jeg prøver å føre en samtale og han trykker på mobilen. Ber jeg han legge den vekk blir han sur. En ond sirkel.

Skrevet

På en måte godt å høre at vi er flere... Jeg føler ikke jeg kan kjøpe meg ny gammeldags telefon nå. Denne er helt ny, og jeg betaler fortsatt på den... Jeg skal i første o.gang prøve å legge den litt utilgjengelig, men bare akkurat sånn at jeg høres det om det ringer. Noen som har andre tips?

Skrevet

Du må bare ville det nok. Det heter viljestyrke.

Anonymous poster hash: 388b8...6b8

Skrevet

Du må bare ville det nok. Det heter viljestyrke.

Anonymous poster hash: 388b8...6b8

He he, ja sant det. Og jeg vil gjerne en mellomting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...