Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg hadde først kun ømme brystvorter,og magen vokste...humørsvingninger.så begynte brystene å vokse og brystene blir mer og mer onde.skulle hadt mensen i dag.men den er ikke kommet.jeg tok en test for en ukes tidsiden men den var negativ.var en slik ukeindekator test.kan jeg være gravid likevel ? Anonymous poster hash: 64499...a35
Fandens Oldemor Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Siden du testet så tidlig kan det jo alltids hende, men det er fort gjort å kjenne masse symptomer dersom man bare leter nok... Som f.eks. å kjenne magen vokse, det høres jo litt spesielt ut så tidlig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Blir vel feil å si at den har vokst.men den føles oppblåst Anonymous poster hash: 64499...a35
Fandens Oldemor Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Ta en ny test, så får du svaret Tror de selger på bensinstasjon hvis du ikke bor i nærheten av søndagsåpen butikk. Håper du blir fornøyd med resultatet
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Vil hcg vises på blodprøve om man er rundt 3 uker på vei ? Anonymous poster hash: 64499...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå