Gå til innhold

Hva avslutter dere helga med i kveld? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal se filmen Snabba Cash å lage oss stekt kyllingfilet i fullkornslefse med salat, tomat, agurk, rødløk, mais, ananas, jalepeno, spinat og hjemmelaget hvitløksdressing🙌 Så deler vi ei flaske god rødvin🍷

Topp avslutting på ei fin helg🌟

Anonymous poster hash: a8277...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat hatt familien rundt kveldsmatbordet med grove vaflar med rørte jordbær, og kakao.  Ikkje 100% helsekost, men blei svært godt motteke, og vi hadde ei koseleg matstund saman. :)

Skrevet

Hørtes koselig ut! Når vi prøver oss på det, sovner mannen på sofaen halvveis i filmen.

Anonymous poster hash: 8e4b8...89e

Skrevet

Vi har spist en super middag for litt siden så tror jeg det blir saft og House of Lies etter at barna er lagt.

Anonymous poster hash: 0c359...47a

Skrevet

Hjemmelagde boller med krem og syltetøy ble kveldskosen her før barna skal legge seg 😊

Anonymous poster hash: 231bc...add

Skrevet

Her er det svangerskapskvalme for alle penga (uke 13), så jeg ligger utslått på sofaen. Mannen lager meg litt mat som jeg skal prøve å spise. Så blir det vel å se en film på tv mens jeg drikker litt eplejuice.

Gruer meg allerede til å gå på jobb i morgen. :(

Anonymous poster hash: 4c388...7a0

Skrevet

Spiser hjemmelagede vårruller med hjemmelaget Toro brownies til "dessert" 🙊🙈😉

Anonymous poster hash: d15ee...5d3

Skrevet

Satser på å avslutte med reprise på sportsendingene til nrk på senga. Var på ski selv på dagtid så fikk ikke sett noe da.

Anonymous poster hash: 115b6...2dc

Skrevet

I kveld blir det hjemmelaget suppe. Har ikke spist middag idag, så jeg kaller det seinmiddag. Ellers pleier vi ikke å ha noe ekstra på søndag.

Skrevet

Yoghurt og 4korn.

Og 2 ruter Walters mandler

Anonymous poster hash: c2d97...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...