Gå til innhold

fretexdamer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere handlet på fretex og hva er prisen? Bare eksempler, ikke alt dere har kjøpt såklart :)

Anonymous poster hash: af1cd...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så er det alt for dyrt på Fretex. Har vært innom og sett noen ganger, men det er jo billigere å gå på butikken å handle det til full pris. Selv lette jeg etter spisestue. Fant en fin på Fretex til 7000 kr, det var for dyrt for brukt. Kjøpte nøyaktig den samme, men jeg fikk med en fin skjenk og, til 1500 kr på finn.

Samme med klær og, de gangene jeg har vært innom, så har det vært lite fine klær, og de er dyre.

Anonymous poster hash: cf800...4e1
Skrevet

Her har vi ikke Fretex men såkalt bruktbutikker. Klær er veldig billig, en pose for 150 og hvis man tar seg tid og ser igjen utvalget kan man finne noen gode kjøp.

Møbler har jeg også kjøpt. Liker gjenbruk og synes det er mye fint. 

Skrevet

Fretex er et sånt sted som krever jevnlig tråling. Du finner skatter, men ikke alltid. Jeg har kjøpt kunst, smykker, sølvtøy, servisedeler, vintage designerklær og gjort mange kupp. Men ikke hver gang, og mye er også overpriset. Likevel, en jakke fra Chanel kan henge ved siden av en jakke fra H&M, og begge kan koste 299. Da gjør du jo et godt kjøp med Chanel-jakken og et dårlig med den andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...